Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 09:26Jag började springa på morgnarna - korta max 45 min sedan när passen blev längre blev de flyttade till senare på dagen.
nu är det simning istället 2 ggr i veckan kl 0615!
våren förra året var jag ute på cykeln redan 0615 på helgerna, 7mil senare hade ma
Jag började springa på morgnarna - korta max 45 min sedan när passen blev längre blev de flyttade till senare på dagen.
nu är det simning istället 2 ggr i veckan kl 0615!
våren förra året var jag ute på cykeln redan 0615 på helgerna, 7mil senare hade ma
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 09:31Det tar runt tre veckor att anlägga en ny vana säger dom. D.v.s. du måste köra mentala styrkelyft några mornar för att sedan upptäcka att hjärnan har slutat att lägga krokben för dig.
Personligen funkade "ut-ur-huset-snabbt"-metoden bra för mig men nu nä
Det tar runt tre veckor att anlägga en ny vana säger dom. D.v.s. du måste köra mentala styrkelyft några mornar för att sedan upptäcka att hjärnan har slutat att lägga krokben för dig.
Personligen funkade "ut-ur-huset-snabbt"-metoden bra för mig men nu nä
Quote from Lars Breström on 25 March 2010, 09:321:a frukost kl.04:20
2:a kl.8:50
3:e kl.10:00
Lunch 11:20
Jag brukar vara väldigt hungrig efter 35km passen.
Dessa dagar blir det äta, äta, äta, framförallt om jag springer hem också.
1:a frukost kl.04:20
2:a kl.8:50
3:e kl.10:00
Lunch 11:20
Jag brukar vara väldigt hungrig efter 35km passen.
Dessa dagar blir det äta, äta, äta, framförallt om jag springer hem också.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:23Precis. Förbered.
Planera tidsschema, lägg till tio minuter reservtid, ställ gärna väckarklockan långt från sängen i början.
kvällen före:
Ta fram utrustning, underkläder, kläder, strumpor, skor. Ladda elektroniken, och lägg fram. Proviant? Näsdukar? (
Precis. Förbered.
Planera tidsschema, lägg till tio minuter reservtid, ställ gärna väckarklockan långt från sängen i början.
kvällen före:
Ta fram utrustning, underkläder, kläder, strumpor, skor. Ladda elektroniken, och lägg fram. Proviant? Näsdukar? (
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:33Jag brukar inte ens drick te - lite vatten sedan ut.
Men alla kläder ligger framme reda innan jag lägger mig.
Kollat att mobilen är laddad så att musiken är med på rundan.
Jag brukar inte ens drick te - lite vatten sedan ut.
Men alla kläder ligger framme reda innan jag lägger mig.
Kollat att mobilen är laddad så att musiken är med på rundan.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:40Istället för att ha en hemskt alarmsignal har jag någon härlig låt som gör mig glad - vaknar med ett leende och pepp. Men byt med jämna mellanrum så att låten inte till slut enbart påminner om att behöva gå upp på morgonen och till slut betingar ångest ha
Istället för att ha en hemskt alarmsignal har jag någon härlig låt som gör mig glad - vaknar med ett leende och pepp. Men byt med jämna mellanrum så att låten inte till slut enbart påminner om att behöva gå upp på morgonen och till slut betingar ångest ha
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:41Musik under passet är ju att förstöra allt som är bra med morgonpass. Lugnet och stillheten vid den tiden på dygnet. Fågelkvittret på sommaren är ljuvligt. Sen är det oerhört mycket lättare att få passet genomfört när man går upp för att genomföra det, än
Musik under passet är ju att förstöra allt som är bra med morgonpass. Lugnet och stillheten vid den tiden på dygnet. Fågelkvittret på sommaren är ljuvligt. Sen är det oerhört mycket lättare att få passet genomfört när man går upp för att genomföra det, än
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:43Jag hör både fåglarna och musiken.
En kopp te eller två för att bli varm, oftast grönt, känns bra för mig, Ibland äter jag en tallrik naturell yoghurt (sommartid).
Jag hör både fåglarna och musiken.
En kopp te eller två för att bli varm, oftast grönt, känns bra för mig, Ibland äter jag en tallrik naturell yoghurt (sommartid).
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 13:03jag hör både fåglar & musik Ling ling.. 🙂
Lätt frukost skulle få magen igång & svårt att vara hemifårn tyvärr....
morgonpasset brukar inte var än så länge lämgre an 45 min....just nu i stockholm - morognpasste innebär is, snö & små kallt!
jag hör både fåglar & musik Ling ling.. 🙂
Lätt frukost skulle få magen igång & svårt att vara hemifårn tyvärr....
morgonpasset brukar inte var än så länge lämgre an 45 min....
just nu i stockholm - morognpasste innebär is, snö & små kallt!
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 19:23ALDRIG....utrikes = ALLTID...!?
ALDRIG....utrikes = ALLTID...!?