Quote from Guest on 25 September 2011, 09:39Hur är den i sverige idag ? Som jag ser det och säkert andra också så finns 3 stora lopp
Vättern, Vasan och RoH.
När man läser om VR på forum Bla här så handlar det till nästan 100% om SUB- grupper, skrämmer det nya som vill köra VR bara för prestatione
Hur är den i sverige idag ? Som jag ser det och säkert andra också så finns 3 stora lopp
Vättern, Vasan och RoH.
När man läser om VR på forum Bla här så handlar det till nästan 100% om SUB- grupper, skrämmer det nya som vill köra VR bara för prestatione
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 09:49--
Sen att Wiggle har en egen motionslopps-serie är ju inte helt fel. nåt för svenska tillverkare och butiker att tänka på.
--Gran Fondo och Cykelcity?
Du bor kanske i Stockholm? Stockholmsklubbarna fick inte ändan ur i år så Gran Fondo har inte gått d
--
Sen att Wiggle har en egen motionslopps-serie är ju inte helt fel. nåt för svenska tillverkare och butiker att tänka på.
--
Gran Fondo och Cykelcity?
Du bor kanske i Stockholm? Stockholmsklubbarna fick inte ändan ur i år så Gran Fondo har inte gått d
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 11:37Finns ju en kalender med enväldig massa motionslopp i. Rimligt att det är fler i England som har mycket mer folk, som bor närmare varandra och kan cykla landsväg 12 mån om året. Eller?
Finns ju en kalender med enväldig massa motionslopp i. Rimligt att det är fler i England som har mycket mer folk, som bor närmare varandra och kan cykla landsväg 12 mån om året. Eller?
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 11:45Ehh. Hur många av alla de som kör exempelvis VR sitter och skriver på cykelforum typ Funbeat? Inte många gissar jag. Det är en väldigt liten klick av alla deltagare som har tuffa tidsmål. En stor majoritet kör bara för prestationen tror jag. Samma sak på
Ehh. Hur många av alla de som kör exempelvis VR sitter och skriver på cykelforum typ Funbeat? Inte många gissar jag. Det är en väldigt liten klick av alla deltagare som har tuffa tidsmål. En stor majoritet kör bara för prestationen tror jag. Samma sak på
Quote from Rasmus Olsson on 25 September 2011, 11:51Ca 400 bara i Fredrikshof ska köra någon sub-grupp. Sen tillkommer alla andra klubbar.
Ca 400 bara i Fredrikshof ska köra någon sub-grupp. Sen tillkommer alla andra klubbar.
Quote from Lena O on 25 September 2011, 12:01Heff: Res på baken och skapa det du vill ha själv ... hur svårt kan det vara?
Horses for courses, smaken som baken 😉
Heff: Res på baken och skapa det du vill ha själv ... hur svårt kan det vara?
Horses for courses, smaken som baken 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 13:02- Heff, vad menar du egentligen?
Om VR, Cykelvasan och RoH är populära, man skulle nog kunna säga att VR och cykelvasan är extremt populära bland motionärer. Då har väl dessa tre arrangemang hittat rätt.Vad är det du saknar, det finns rätt många cykeltä
- Heff, vad menar du egentligen?
Om VR, Cykelvasan och RoH är populära, man skulle nog kunna säga att VR och cykelvasan är extremt populära bland motionärer. Då har väl dessa tre arrangemang hittat rätt.
Vad är det du saknar, det finns rätt många cykeltä
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 13:20De som är med i cykelklubbar, som t ex F-hov, är kanske inte representativa för den massa som gillar att cykla utan att slå pers hela tiden
De som är med i cykelklubbar, som t ex F-hov, är kanske inte representativa för den massa som gillar att cykla utan att slå pers hela tiden
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 13:34Jag vet inte hur det ser ut i England, men i en del andra länder är nog cykla i sig lite mer av en prestation än det är här. Tanken att man kan använda en cykel att transportera sig någonstans är t.ex helt främmande i de delar av USA jag har besökt. Där ä
Jag vet inte hur det ser ut i England, men i en del andra länder är nog cykla i sig lite mer av en prestation än det är här. Tanken att man kan använda en cykel att transportera sig någonstans är t.ex helt främmande i de delar av USA jag har besökt. Där ä
Quote from Lena O on 25 September 2011, 14:54RoH har ingen som helst ambition på att jaga tid. Grupperna är till för att folk ska hitta likvärdiga att cykla med. Det finns en del som efterfråga snabbare grupper men det kommer aldrig at hända, sådana lopp finns det gått om, och i min värld, vill man
RoH har ingen som helst ambition på att jaga tid. Grupperna är till för att folk ska hitta likvärdiga att cykla med. Det finns en del som efterfråga snabbare grupper men det kommer aldrig at hända, sådana lopp finns det gått om, och i min värld, vill man