Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 19:53Man ser ju att det gick jättebra för Team Rynkeby som drog in drygt 900´på sina två grupper till Paris.
Edit påpekar att det var drygt 900´ till Barncancerfonden och det var till TdFs avslutningsetapp.
Man ser ju att det gick jättebra för Team Rynkeby som drog in drygt 900´på sina två grupper till Paris.
Edit påpekar att det var drygt 900´ till Barncancerfonden och det var till TdFs avslutningsetapp.
Quote from Lena O on 25 September 2011, 20:322 lag drog in över 1 miljon!
Och flera lag lär väl köra nästa år från Sverige.
2 lag drog in över 1 miljon!
Och flera lag lär väl köra nästa år från Sverige.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 21:44"Vasan skrivs det mest om MTB-delen. finns ju en landsvägsdel också."
Att det bara skrivs om MTB i samband med Cykelvasan är inte så konstigt då det är ett MTB lopp och där finns ingen landsvägsdel.
Landsväg trampas det dock i Vasatrampet och det loppet
"Vasan skrivs det mest om MTB-delen. finns ju en landsvägsdel också."
Att det bara skrivs om MTB i samband med Cykelvasan är inte så konstigt då det är ett MTB lopp och där finns ingen landsvägsdel.
Landsväg trampas det dock i Vasatrampet och det loppet
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 20:19Visst har du rätt Peter, bra att du rättade.
@Gazzah skulle du säga att TdF körs 21 gånger eller 1 gång/år ? enl mej 1 gång 🙂
"Heff: Res på baken och skapa det du vill ha själv " har inte tid till det, ska man vara bland dom bästa i världen i sitt yrke
Visst har du rätt Peter, bra att du rättade.
@Gazzah skulle du säga att TdF körs 21 gånger eller 1 gång/år ? enl mej 1 gång 🙂
"Heff: Res på baken och skapa det du vill ha själv " har inte tid till det, ska man vara bland dom bästa i världen i sitt yrke
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 20:58Vasatrampet är väl ingen tävling?
Vasatrampet är väl ingen tävling?
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 21:00Men Heff, det är väl bara att gilla läget, det blir som två olika lopp, ett för sub-nissarna och ett för de som kör det för motionen/prestationen. Är väl ingen skillnad mot alla andra lopp, i Vasaloppet kör ju eliten på 4 timmar och de flesta andra på mel
Men Heff, det är väl bara att gilla läget, det blir som två olika lopp, ett för sub-nissarna och ett för de som kör det för motionen/prestationen. Är väl ingen skillnad mot alla andra lopp, i Vasaloppet kör ju eliten på 4 timmar och de flesta andra på mel
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 21:05Fast det är stor skillnad på att vara "elitmotionär" och att tävlingscykla.
Fast det är stor skillnad på att vara "elitmotionär" och att tävlingscykla.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 21:39Ja det är det. Men många av de som är elitmotionärer skulle lika gärna tävla i tävlingsklassen som att "tävla" i motionsloppen som de facto är motionslopp. Där kan jag faktiskt hålla med Heff. Det är väl helt ointressant vilken placering du fick på tex Ri
Ja det är det. Men många av de som är elitmotionärer skulle lika gärna tävla i tävlingsklassen som att "tävla" i motionsloppen som de facto är motionslopp. Där kan jag faktiskt hålla med Heff. Det är väl helt ointressant vilken placering du fick på tex Ri
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 21:54Hade de tävlat så hade de inte "vunnit" med stor sannolikhet.
Hade de tävlat så hade de inte "vunnit" med stor sannolikhet.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 22:06Jag anser mig vara en vinnare varje gång jag cyklar... 😉
Jag anser mig vara en vinnare varje gång jag cyklar... 😉