Quote from Lena O on 28 September 2011, 09:37Heff: Åk en etapp av TdeF om du kan 😉
ett helt ok lopp utan tidtagning den där (#)Du har många bra idéer, vissa av de är redan på väg, men maila mig privat så kan vi diskutera vidare, om ditt yrke tillåter det, 😉 jag har själv gått ner i tid för att g
Heff: Åk en etapp av TdeF om du kan 😉
ett helt ok lopp utan tidtagning den där (#)
Du har många bra idéer, vissa av de är redan på väg, men maila mig privat så kan vi diskutera vidare, om ditt yrke tillåter det, 😉 jag har själv gått ner i tid för att g
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 11:06Det kan diskuteras
Det kan diskuteras
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 11:40Heff, du glömde Vänen runt och Mälaren runt och Sundloppet osv. Det finns ju mängder av "stora" lopp än de du skriver om.
Vänligen
P.
Så nu är detta mer klart.
Heff, du glömde Vänen runt och Mälaren runt och Sundloppet osv. Det finns ju mängder av "stora" lopp än de du skriver om.
Vänligen
P.
Så nu är detta mer klart.
Quote from Lena O on 28 September 2011, 16:42Vem prata du till P? 🙂
Vem prata du till P? 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 18:15Fredrikshof har nästan 1800 medlemmar. Drygt 100 är licensierade tävlingscyklister. Ca 400 kör VR i en mastergrupp, vilket inte innebär att det per definition är nån "tävlingshets" i dessa grupper. Förutom en handfull snabbgrupper och de som tävlar återst
Fredrikshof har nästan 1800 medlemmar. Drygt 100 är licensierade tävlingscyklister. Ca 400 kör VR i en mastergrupp, vilket inte innebär att det per definition är nån "tävlingshets" i dessa grupper. Förutom en handfull snabbgrupper och de som tävlar återst
Quote from Lena O on 28 September 2011, 20:26Håller med CC till fullo
Håller med CC till fullo
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 21:45Det har nog ta me f-n aldrig hänt förut! 😉
Det har nog ta me f-n aldrig hänt förut! 😉
Quote from Lena O on 29 September 2011, 07:05Jo men jag har inte velat ge dig det 😉
Jo men jag har inte velat ge dig det 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 07:56Vad är det för skillnad på att att vara "elitmotionär" och att tävlingscykla? Är inte många i seniorklass och veteranklass elitmotionärer. Själv tävlar jag men nog räknar jag mig till motionär, annat kan man väl inte göra när man är 40+ 🙂
Nog tävlas de
Vad är det för skillnad på att att vara "elitmotionär" och att tävlingscykla? Är inte många i seniorklass och veteranklass elitmotionärer. Själv tävlar jag men nog räknar jag mig till motionär, annat kan man väl inte göra när man är 40+ 🙂
Nog tävlas de
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 08:20Ja, det är verkligen smart att "tävla" på motionsloppen.
Ja, det är verkligen smart att "tävla" på motionsloppen.