Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelMotionscykel?
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej cyklister!
Förmodligen cyklar ni alla i ur och skur och bryr er inte om motionscyklar men om någon kan rekommendera en bra motionscykel så säg till! Jag funderar på en med olika träningsprogram och vet att Monark gör ett par sådana. Borgar för kvalite

Ammande, förstår att du behöver vara inne annars skulle jag sgt: akta dig för alla innecyklar, skaffa en mtb åk ut o lek i skogen på småstigar

Japp, har en liten bebis och jag vill kunna träna *trots* detta, framför allt när maken är bortrest och barnen sover.

Ingen som kan tipsa om någon bra modell?

om du tänker t.ex racer i framtiden, o har råd så köp en o ställ den på en trainer hemma i rummet så kan guldklimpen ligga intill o heja på morsan o sen om gubben e hemma när vårsolen kikar in så smiter du ut på torra vägar o dom möter upp med fika o glad

Måste nog hålla med föregående talare.

Ska du ha en motionscykel så bör du nog köpa en spinning cykel. Surfade lite och de verkar inte direkt billiga 500$ är rätt mycket pengar tycker jag.

Tycker du ska köpa en racer + trainer det kan du lätt hitta fö

Vi är nog lite insnöade. Det är ett himmelskt gnat om racers. Antagligen har du redan en cykel. Ta med den till en cykelhandlare typ cykloteket och fråga om dom har en trainer som passar.

Bra sagt..ska göra det ja me..(måste jag verkligen ta med cykeln"skratt")

Tror det går att köpa begagnade men rustade spinningcyklar för typ halva priset.
Håller med övriga i annat fall, en trainer är en mkt billig lösning!

Hej J.
Kan du få ta i en begagnad spinningcykel, gör det .... men racer & träner??? no no no ...

Landsvägscykling är inte riktigt vad du siktar på eller?
Kollar blocket eller kanske här http://www.sporttema.se/
Inte billigt, men slår ut det över 5 år så

Nu lägger jag mig i här..Vad då no no no???Racer..Klart man ska ha...Jag har en o jag är fortfarande förälskad i den(7-8 år gammal nu) 🙂 Jag är ganska kort så den är måttad efter mig..o det kan ingen spinning cykel jämföra sig med..o "drömmer"det underba

12