Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 13:12i England körs ju väldigt mycket tempotävlingar jämfört med masstartslopp har alltid verkat lite konstigt men det är ju klart att dom är mycket lättare att arrangera så kanske mera tempo för att få fler att tävla av sig i Sverige
i England körs ju väldigt mycket tempotävlingar jämfört med masstartslopp har alltid verkat lite konstigt men det är ju klart att dom är mycket lättare att arrangera så kanske mera tempo för att få fler att tävla av sig i Sverige
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 13:25Jag tror att de hade tidigare svårt med tillstånd för linjelopp i EU:s skärgård.
Jag tror att de hade tidigare svårt med tillstånd för linjelopp i EU:s skärgård.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:18Jag formulerade mig lite tokigt Gazzah! De som busar på och kör respektlöst på motionslopp är givitvis inte motionärer utan busar som förstör för "vanliga" motionärer. Förmodligen är det många som försöker cykla ifatt sin ungdom.
Jag formulerade mig lite tokigt Gazzah! De som busar på och kör respektlöst på motionslopp är givitvis inte motionärer utan busar som förstör för "vanliga" motionärer. Förmodligen är det många som försöker cykla ifatt sin ungdom.