Quote from Guest on 20 March 2011, 20:26Kommer vara på jobb i Malmö och Helsingborg närmsta veckorna. Vart kan jag hitta motionspår med elljus som jag kan springa i?
Tacksam för svar!
Kommer vara på jobb i Malmö och Helsingborg närmsta veckorna. Vart kan jag hitta motionspår med elljus som jag kan springa i?
Tacksam för svar!
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 20:36Pålsjö skog i Helsingborg har flera olika löparspår att välja mellan : 2 km elljusspår och 5, 7 och 12 km
Pålsjö skog i Helsingborg har flera olika löparspår att välja mellan : 2 km elljusspår och 5, 7 och 12 km
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 21:15Torup (Malmö/Bara) och Skrylle (Lund/Dalby) har också elljus.
Torup (Malmö/Bara) och Skrylle (Lund/Dalby) har också elljus.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 21:22Kortare sträckor inne i Malmö så funkar Pildammsparken bra, speciellt intervaller.
Kortare sträckor inne i Malmö så funkar Pildammsparken bra, speciellt intervaller.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 21:30Malmö Stadion.
Malmö Stadion.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 21:34Jag har sprungit ett långpass runt pildammarna, jag blev faktiskt inte galen. det var nästan lite skönt att nöta på runt runt runt tnur tnur tnur utan att behöva välja väg eller tänka på trafik.
Jag har sprungit ett långpass runt pildammarna, jag blev faktiskt inte galen. det var nästan lite skönt att nöta på runt runt runt tnur tnur tnur utan att behöva välja väg eller tänka på trafik.
Quote from Elias Engqvist on 20 March 2011, 21:35Vände du efter 3 varv?
Vände du efter 3 varv?
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 21:39Såg du Pildammens kändisar?
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article152171/Homosexuella-ander-i-Malmo.html
Såg du Pildammens kändisar?
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article152171/Homosexuella-ander-i-Malmo.html
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 22:51Christer: Ja.
David: Attans, det missade jag.
Christer: Ja.
David: Attans, det missade jag.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 06:03Jag håller gärna till på Bulltofta (vid gamla Ikea) i Malmö.
I mina ögon är det bästa stället, där man får lugn och ro och slipper trafiken. Och perfekt för mina långpass (2,5 och 5km spår).
Dock är det risk för slask och halka på vintern.Intervallerna
Jag håller gärna till på Bulltofta (vid gamla Ikea) i Malmö.
I mina ögon är det bästa stället, där man får lugn och ro och slipper trafiken. Och perfekt för mina långpass (2,5 och 5km spår).
Dock är det risk för slask och halka på vintern.
Intervallerna