Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Torup i Bokskogen, strax utanför Malmö. 2, 3, 7 och 10km 🙂

Löprundor i Bulltofta? Kul... jag får sticka dit någon gång. Vad har de för karaktär?

Nu när jag tänker efter så stoltserar väl var och varannan kommun i västskåne med kortare elljusspår. Det hade varit kul att höra något om dem.

Av de lite mer uppbyggd

Limhamnsfältet.

Jörgen: Har de elljusslingor på Järavallen?

Nej, Järavallen saknar elljus och sträckorna stämmer inte riktigt sedan de byggde golfbanan men jag trivs ändå väldigt bra där.

http://www.strovomraden.se/Templates/strov_tmpl_01.aspx?pageId=38

tack

Tack för alla bra tips! Jag ska nog trivas!

Den 1/4 går solen ned 18.45 i Malmö. Då behöver man inte elljus om man inte springer mycket senare.

Jag jobbar "deltid" i Malmö och ser massor av folk som joggar i området där jag bor, i närheten av Lilla torg. Det finns massor av fina parker och gång/cy

HELSINGBORG
I centrala staden tar du dig ner mot havet (västerut) spring sedan längst med detta vatten NORRUT. När du sprungit 50% av passet springer du tillbaka samma väg. Vackert och enkelt!!

Att solen går ner i Malmö vet vi! Men i Helsingborg är det a

Om du i Helsingborg börjar enligt ovanstående inlägg att springa norrut längs havet och passerar friabad (sandstrand), Pålsjö krog etc så kommer du så småningom till en lång uppförsbacke, Tinkarpsbacken. Vid krönet ligger en liten parkeringsplats till hög