Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 09:18Men det som är så himla mysigt med pass i mörker med pannlampa! Man blir som i ett eget litet "rum" då tycker jag, älskar det!
Men det som är så himla mysigt med pass i mörker med pannlampa! Man blir som i ett eget litet "rum" då tycker jag, älskar det!
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 10:59Jag gillar också höstlöpning. Det är riktigt mysigt att se gula löv och att bli lite nypt i kinderna av höstkylan. Vinter däremot gillar jag inte så värst mycket.
För att behålla motivationen brukar jag ibland tänka på att all träning man gör under mörke
Jag gillar också höstlöpning. Det är riktigt mysigt att se gula löv och att bli lite nypt i kinderna av höstkylan. Vinter däremot gillar jag inte så värst mycket.
För att behålla motivationen brukar jag ibland tänka på att all träning man gör under mörke
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 11:30Hösten är tiden när nästa års planer föds. Brukar vara väldigt inspirerande. Man sätter målet. Räknar bakåt och lägger in delsteg och delmål. Vips så finns all inspiration i världen. Sedan när det är kolmörkt och regnet piskar emot en i horisontalattack s
Hösten är tiden när nästa års planer föds. Brukar vara väldigt inspirerande. Man sätter målet. Räknar bakåt och lägger in delsteg och delmål. Vips så finns all inspiration i världen. Sedan när det är kolmörkt och regnet piskar emot en i horisontalattack s