Quote from Elias Engqvist on 4 April 2008, 14:59Dom som är mest kända för låten "Born to be live" hette Steppenwolf. Dom gjorde några andra bra låtar också kommer jag (nästan) ihåg...
Dom som är mest kända för låten "Born to be live" hette Steppenwolf. Dom gjorde några andra bra låtar också kommer jag (nästan) ihåg...
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 16:02"Born to be wild" var det tom.
"Born to be wild" var det tom.
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 16:23Born to be Alive???
http://www.youtube.com/watch?v=eaCxNFBepwg&feature=related
Born to be Alive???
Quote from Fredric Lagerström on 4 April 2008, 16:40Ja Patric Hernandez
Ja Patric Hernandez
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 16:45Är ni och snokar i min vinylsamling?
Är ni och snokar i min vinylsamling?
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 16:58Patric Hernandez, en spektakulär engångshit ... those were the days ...
"Det är farten som knäcker och förstör ..." ...
Patric Hernandez, en spektakulär engångshit ... those were the days ...
"Det är farten som knäcker och förstör ..." ...
Quote from Lars Mörrby on 4 April 2008, 17:53Kul att se att det är fler än jag som gillar AC/DC, Zeppelin, Steppenwolf, Dio, och alla andra gamla godingar 🙂
Kul att se att det är fler än jag som gillar AC/DC, Zeppelin, Steppenwolf, Dio, och alla andra gamla godingar 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 18:16Thats what make us tick 🙂 (us oldies)
Thats what make us tick 🙂 (us oldies)
Quote from Elias Engqvist on 4 April 2008, 21:41"Born to be Live" - hehehe *rodnar* - vad tänkte jag på? Kanske Born to be alive ja 😐
"Born to be Live" - hehehe *rodnar* - vad tänkte jag på? Kanske Born to be alive ja 😐
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 21:55Upptäckte idag att Pain - End of the line funkade riktigt bra att springa till, det blev tryck i benen i motvinden 🙂 Härligt när låtar man glömt att man har laddat ner helt plötsligt dyker upp och passar så bra in i sammanhanget.....
Upptäckte idag att Pain - End of the line funkade riktigt bra att springa till, det blev tryck i benen i motvinden 🙂 Härligt när låtar man glömt att man har laddat ner helt plötsligt dyker upp och passar så bra in i sammanhanget.....