Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 23:50då låter de garanterat vg i bilkörning passera!
då låter de garanterat vg i bilkörning passera!
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 23:51Det tror jag med, äntligen något som kan radera ut det där nesliga VG:et 😉
Det tror jag med, äntligen något som kan radera ut det där nesliga VG:et 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 11:48VG i bilkörning?? får man betyg i de, förvirrad igen
VG i bilkörning?? får man betyg i de, förvirrad igen
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 14:03Valbar lokal kurs, vilket gjorde att man fick körkortet gratis. Bra idé då man var 17, mindre bra då man är 22 och vill komma in på läkarlinjen (H)
Valbar lokal kurs, vilket gjorde att man fick körkortet gratis. Bra idé då man var 17, mindre bra då man är 22 och vill komma in på läkarlinjen (H)
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2008, 14:10Jag är ju mer bekant med Ba+ och B? och sånt men jag trodde VG var ett bra betyg ???
Jag är ju mer bekant med Ba+ och B? och sånt men jag trodde VG var ett bra betyg ???
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 14:12VG är kasst, det där enda jag har drar det mitt snitt till 19.9 istället för de åtråvärda 20.0 jag behöver :@ MVG ska det vara, vilket jag har i övriga ämnen....
VG är kasst, det där enda jag har drar det mitt snitt till 19.9 istället för de åtråvärda 20.0 jag behöver :@ MVG ska det vara, vilket jag har i övriga ämnen....
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2008, 14:15Ojdå! Vi var glada om vi hade godkänt åtminstone i nåt ämne - men så bodde vi i en kartong, gick upp innan vi gick o la oss o allt sånt där...
Ojdå! Vi var glada om vi hade godkänt åtminstone i nåt ämne - men så bodde vi i en kartong, gick upp innan vi gick o la oss o allt sånt där...
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 14:21Surt Josefin, gick det inte att välja bort den kursen. Jag kommer ihåg att jag läste fler kuser än vad som var schemalagt, blev utökat program, när jag sen sista året ville göra meningsfullare grejer än vara i skolan fredag eftermiddag så straffade jag ut
Surt Josefin, gick det inte att välja bort den kursen. Jag kommer ihåg att jag läste fler kuser än vad som var schemalagt, blev utökat program, när jag sen sista året ville göra meningsfullare grejer än vara i skolan fredag eftermiddag så straffade jag ut
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 14:25Jag läste också utökat men den där kursen valde jag till - det jag inte hade tänkt på var att det inte gick att få MVG. Äh, jag tror jag ska försöka tenta upp den - en fem-hundring kan det ju vara värt!
Jag läste också utökat men den där kursen valde jag till - det jag inte hade tänkt på var att det inte gick att få MVG. Äh, jag tror jag ska försöka tenta upp den - en fem-hundring kan det ju vara värt!
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 14:44fick ni köra ute på isarna då?? grymt kul
fick ni köra ute på isarna då?? grymt kul