Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMotvals liksom.
You need to log in to create posts and topics.

Vitaminer och mineraler finns även i öl.
Är du motvals eller ......

Maria.
Det var mycket enklare förr med det mesta.
Vi gör alla mindre bra saker.
Tyvärr oftare och oftare.:@

Verkligen motvals.
Svenska folket mådde som bäst senaste 100 åren under andra

Den enda egentliga anledningen till varför jag tränar är ju att jag skall kunna trycka i mig en gigantisk pizza, en trerätters, njuta av en öl och kanske avrunda nån kväll då och då med en liten Laphroaig med just rätt mängd vatten i da vänners lag.

Att

Bra Tord.

Vi är tillbaks till ämnet.

Renlevnad = Drömmen
Motvals = Mardrömmen

eller tvärsom

eller mer båda vägarna kan leda till Rom.

Åt bara en medelstor pizza i kväll med ett glas rött + kaffe + avec efter.

Vad jag gjort i dag?
Flyttat ca. 100 tr

Håller absolut med dig Tord...hehe. Men så tycker jag att det är så där djävla roligt att kuta oxså så det är nog fifty-sixty som man brukar säga. Men en av våra läkare har sagt att det " är absolut mindre hälsovådligt med en fet entrecote tillsammans med

K-G: Du kan vara lugn: du är inte ensam. Du äter, dricker och sover som folk i allmänhet, vilket avspeglar sig i hur välfärdssjukdomarna frodas.

Ditt motvalsande får du nog tillskriva andra delar av din tillvaro.

Det yttersta tecknet på att vara motvalls måste väl vara då man inte ens accepterar stavningen på själva ordet 🙂

En fråga K-G hur ser dina kärl ut? Har hört om de som äter vad som helst och rör sig inte men ser ut som en katastrof i kärlen. Å ser det bra ut så kan jag bara lyckönska dig 😀

"äter fel - en otroligt lättstekt oxfilé med vitlöksstinkande råstekt potatis + 1 glas vin är en av många favoriter."
Vad är det som är så fel med det?

Oxfile, bra kött, inte processat på konstigt vis (hoppas jag, man kan ju alltid undra vad kon fått fö

Det finns ekologiskt kött såväl som vin!

Visst gör det det, men det framgick inte om TS var petig med den saken, därav att jag konstaterar att det kan ju vara dåligt på såna sätt. Annars skulle jag knappast påstå att oxfilé, klyftpotatis med vitlök och rödvin är dålig mat, om vi undantar att alk