Quote from Guest on 27 December 2008, 19:07behöver köpa en ny- den gamla är rostig och har bara 254 Mb i minnet...
Har ngn förslag på en billig (eller anpassad för regn, svett) mp3-spelare, gärna med en bra radio (bor lite på landet, så min nuvarande fungerar inget vidare för radio)? Sådär 2 GB m
behöver köpa en ny- den gamla är rostig och har bara 254 Mb i minnet...
Har ngn förslag på en billig (eller anpassad för regn, svett) mp3-spelare, gärna med en bra radio (bor lite på landet, så min nuvarande fungerar inget vidare för radio)? Sådär 2 GB m
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 19:17För enbart löpning är en iPod Shuffle svårslagen. Ingen display och inga rörliga delar, därför extremt tålig. Är sin egen klädnypa, sitter var som helst.
För allround-bruk finns en miljard spelare att välja på. iPod Nano-serien naturligtvis, Creative Zen
För enbart löpning är en iPod Shuffle svårslagen. Ingen display och inga rörliga delar, därför extremt tålig. Är sin egen klädnypa, sitter var som helst.
För allround-bruk finns en miljard spelare att välja på. iPod Nano-serien naturligtvis, Creative Zen
Quote from j sollerman on 27 December 2008, 19:18jag köpte en nano som jag testade idag, och den funka kanon! Men de finns ju billigare än just ipod oavsett om de är shuffel eller nano..
jag köpte en nano som jag testade idag, och den funka kanon! Men de finns ju billigare än just ipod oavsett om de är shuffel eller nano..
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 19:21jag är fortfarande nykär i min creativ zen efter nästan två år tillsammans.
jag är fortfarande nykär i min creativ zen efter nästan två år tillsammans.
Quote from j sollerman on 27 December 2008, 19:22zen x-fi är väl ett väldigt bra alternativ till nano
zen x-fi är väl ett väldigt bra alternativ till nano
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 19:24Och apropå radio... det är stenålder! Vad du vill ha är podcasts.
Spela upp ditt favoritradioprogram när DU vill, inte när Sveriges Radio vill. Och kunna pausa, stoppa, hoppa över osv osv.
Och apropå radio... det är stenålder! Vad du vill ha är podcasts.
Spela upp ditt favoritradioprogram när DU vill, inte när Sveriges Radio vill. Och kunna pausa, stoppa, hoppa över osv osv.
Quote from j sollerman on 27 December 2008, 19:25word
word
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 19:39IPod Shuffle, IPod Nano, Creative Zen....tack för era tips (t+)!
Vad går en sån här tingest lös på? Var ska jag åka och köpa den? Jag tillhör en kategori människor som avskyr att shoppa, så jag försöker få ur er så mycket info som möjligt så att jag kan
IPod Shuffle, IPod Nano, Creative Zen....tack för era tips (t+)!
Vad går en sån här tingest lös på? Var ska jag åka och köpa den? Jag tillhör en kategori människor som avskyr att shoppa, så jag försöker få ur er så mycket info som möjligt så att jag kan
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 19:40Har en Creative Zen Stone med 2 gb som är pytteliten, tålig och lättmanövrerad. Både radio o spelare. O billigare än Ipod. Har funkat utan problem eller särskilt skydd i 2 år av cykling, löpning o skidåkning (mest). Har jag ingen ficka stoppar jag bara in
Har en Creative Zen Stone med 2 gb som är pytteliten, tålig och lättmanövrerad. Både radio o spelare. O billigare än Ipod. Har funkat utan problem eller särskilt skydd i 2 år av cykling, löpning o skidåkning (mest). Har jag ingen ficka stoppar jag bara in
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 19:43Kostar 299 på Onoff onlineshop.
Kostar 299 på Onoff onlineshop.