Quote from j sollerman on 27 December 2008, 19:44www.prisjakt.se
edit: så skriver du en av produkterna du söker uppe till höger
edit: så skriver du en av produkterna du söker uppe till höger
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 19:51Underbart!! Tack igen...jag tycker att den där Ipod Shuffle verkar vara ngt för mig...
Underbart!! Tack igen...jag tycker att den där Ipod Shuffle verkar vara ngt för mig...
Quote from j sollerman on 27 December 2008, 19:53jobbigt när de inte är någon display, har du massa låtar är de svårt att veta vilka du ska spela. Men annars är den väl kanon. Zen stone är väl likvärdig men billigare??
jobbigt när de inte är någon display, har du massa låtar är de svårt att veta vilka du ska spela. Men annars är den väl kanon. Zen stone är väl likvärdig men billigare??
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 20:00När du springer saknar du inte nån display, tro mej. Den har å andra sidan tydliga och taktila knappar så den är lättskött även om man behöver knäppa på den "genom tyget" eller med handskar som man gör ibland.
Köp den minsta modellen, det är ingen idé att
När du springer saknar du inte nån display, tro mej. Den har å andra sidan tydliga och taktila knappar så den är lättskött även om man behöver knäppa på den "genom tyget" eller med handskar som man gör ibland.
Köp den minsta modellen, det är ingen idé att
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 20:02inte skoj utan display när talboken spelas upp i följande ordning cd1, cd10, cd11,cd2 och så vidare. att säga att man är på läktaren då är bara förnamnet.
inte skoj utan display när talboken spelas upp i följande ordning cd1, cd10, cd11,cd2 och så vidare. att säga att man är på läktaren då är bara förnamnet.
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 20:28Jag är total såld på min Ipod Shuffle. Smidig deluxe.
BILD:http://ars.blogg.se/images/2008/ipod_21970876.jpg
Jag är total såld på min Ipod Shuffle. Smidig deluxe.
BILD:http://ars.blogg.se/images/2008/ipod_21970876.jpg
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 20:29"inte skoj utan display när talboken spelas upp i följande ordning cd1, cd10, cd11,cd2 och så vidare. att säga att man är på läktaren då är bara förnamnet. "
I Itunes kan man lägga in låtarna efter egna sorteringar så man slipper problemet.
"inte skoj utan display när talboken spelas upp i följande ordning cd1, cd10, cd11,cd2 och så vidare. att säga att man är på läktaren då är bara förnamnet. "
I Itunes kan man lägga in låtarna efter egna sorteringar så man slipper problemet.
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:09"inte skoj utan display när talboken spelas upp i följande ordning cd1, cd10, cd11,cd2 och så vidare. att säga att man är på läktaren då är bara förnamnet."
Off topic - bara jag som saknar en citeraknapp?
On topic - Eller också tankar du hem ett program
"inte skoj utan display när talboken spelas upp i följande ordning cd1, cd10, cd11,cd2 och så vidare. att säga att man är på läktaren då är bara förnamnet."
Off topic - bara jag som saknar en citeraknapp?
On topic - Eller också tankar du hem ett program
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:31Blablabla, Olof du är teknikfreak. Vi gamlingar förstår inte vad du säger!
Blablabla, Olof du är teknikfreak. Vi gamlingar förstår inte vad du säger!
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 09:45Jag skulle säga köp en hyfsat billig, man vet aldrig vad som händer när man tränar. O så tycker jag personligen att radio är toppen. De flesta av mina träningstimmar går på P1, t ex långpass under "Godmorgon Världen" på söndagsförmiddagar (fast jag inser
Jag skulle säga köp en hyfsat billig, man vet aldrig vad som händer när man tränar. O så tycker jag personligen att radio är toppen. De flesta av mina träningstimmar går på P1, t ex långpass under "Godmorgon Världen" på söndagsförmiddagar (fast jag inser