Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMP3-spelare för löprundan?
You need to log in to create posts and topics.

Slarvig där... länken funkade, galleriet funkade inte. För mig.

galleriet funkar även de bra i firefox

Galleriet är i Flash och kräver man har en Flash-spelare som det fungerar med. T ex skulle jag inte bli förvånad om man under GNU/Linux/Ubuntu inte kan se det med deras standardspelare som följer med. Installera då Adobes Flash-spelare i stället (då funge

Har min Zen stone i nån ficka, instoppad under yttertröjan, instoppad i armen, i byxlinningen ... funkar att ha den i mössan om det kniper, eller göra en ögla av hörlurssladden o ha runt halsen. På vintern med flera lager kläder kan man alltid slänga in d

Köpte min illrosa Zen stone på Teknikmagasinet för 10 månader sedan.
Är mycket nöjd! Kör mest podcasts.
Kostade bara 300 spänn för spelaren tror jag. Kör dock med ett par ordentliga Koss pro-lurar.

Jag har en Sandisk med radio som jag är jättenöjd med. Har den oftast i byxlinningen eller en bröstficka, sitter perfekt med klämman. Kanon med display om man vill välja musik efter humör eller fart.

Nu har jag inte lusläst tråden, men kan ngn rekommendera en spelare med BRA radiomottagning.

Jag är inne på min 3:e med radio, men är förbannat trött på allt skrapande.

Nu har jag en zen stone som jag alltså knappt står ut att lyssna på.

Håller med om att det är ett problem. Min Jens of Sweden från stenåldern hade bättre mottagning. Men tyvärr verkar nya spelare ha kass mottagning? Förr fanns pyytesmå radiomottagare utan minne som hade jättebra mottagning.

Vad det gäller radiomottagning så beror det väll lite på vilka hörlurar man använder, vet att det finns modeller som, likt vissa mobiltelefoner, fortfarande använder hörlurarna som antenn?!?! Å då kanske det inte funkar alls om man inte köra med orginalhö

Själv så tar jag oftast med mobilen på löpturen och (dom få gångerna) som man känner att man måste lyssna på musik så får den även agera musikspelare...
(Vilka mobiler har inte inbyggd mp3/radio idag? , bara att stoppa ner den i en plastpåse och täta den