Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 15:17Jag brukar stoppa min mp3 innanför troskanten så klistras den fast av svetten och hålls på plats. Funkar finfint, har inte märkt av något 🙂
Jag brukar stoppa min mp3 innanför troskanten så klistras den fast av svetten och hålls på plats. Funkar finfint, har inte märkt av något 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 16:48Japp, stämmer med lurarna som antenn. Mina nya lurar ger bättre mottagning änb dem som kommer med Zen Stone
Japp, stämmer med lurarna som antenn. Mina nya lurar ger bättre mottagning änb dem som kommer med Zen Stone
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 11:14Ett litet tips till shuffle.
SeeJacket - (ett litet fodral av någon typ av gummi) fula som bara den, men praktiskt på sommaren i de varma sommarregnet, om man kanske inte vill ha shufflen innanför kläderna. Eller om man bara har sportbehå på sig, där den
Ett litet tips till shuffle.
SeeJacket - (ett litet fodral av någon typ av gummi) fula som bara den, men praktiskt på sommaren i de varma sommarregnet, om man kanske inte vill ha shufflen innanför kläderna. Eller om man bara har sportbehå på sig, där den
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 16:23Är man mest intresserad av radio så är denna det bästa köp man kan göra. Den har bra ljud och mottagning och lång batteritid. Det är samma model som alltid funnits fast med lite uppdaterat utseende. Och så är den oförstörbar. Har haft min i över tio år i
Är man mest intresserad av radio så är denna det bästa köp man kan göra. Den har bra ljud och mottagning och lång batteritid. Det är samma model som alltid funnits fast med lite uppdaterat utseende. Och så är den oförstörbar. Har haft min i över tio år i
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 16:45Jag har haft en tidigare version av en sån där sony: skräpljud!!! Men jag lyssnar såklart på p1 som har sämre sändningar är p3.
Jag har haft en tidigare version av en sån där sony: skräpljud!!! Men jag lyssnar såklart på p1 som har sämre sändningar är p3.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 17:21Aj då. Det låter nästan som ett trauma.
Aj då. Det låter nästan som ett trauma.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 18:36jag har en sådan radio...jag tycker den har superbra ljud och mottagning.
men de kan ju hänga på hörlurarna också.
min sambos däremot är inte lika bra, min är säkert 12 år, hans kanske 6 år.
jag har en sådan radio...jag tycker den har superbra ljud och mottagning.
men de kan ju hänga på hörlurarna också.
min sambos däremot är inte lika bra, min är säkert 12 år, hans kanske 6 år.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 19:28Jag kör med en enkel mobil (nokia nånting) med radio - helt perfekt! (H)
Jag kör med en enkel mobil (nokia nånting) med radio - helt perfekt! (H)
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 00:16Vad kostar de?
Vad kostar de?
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 22:52Bra och dåligt med Shuffle.
Bra:
Har nu kört med en shuffle i 8 månader i vad som nog är värsta tänkbara klimat- 80-90 % luftfuktighet, 30 C och tropiskt regn. Inte allt samtidigt, men oftast. Har kört med ett silikonfodral, och det har uppenbarligen f
Bra och dåligt med Shuffle.
Bra:
Har nu kört med en shuffle i 8 månader i vad som nog är värsta tänkbara klimat- 80-90 % luftfuktighet, 30 C och tropiskt regn. Inte allt samtidigt, men oftast. Har kört med ett silikonfodral, och det har uppenbarligen f