Quote from Guest on 22 August 2007, 14:59Hej
Tänkte införskaffa en mp3 till löprundorna. Kan någon rekommendera något bra?
Är det nå´n som testat Stone+ armbandet?
Gärna tips på vilka lurar man ska använda
Hej
Tänkte införskaffa en mp3 till löprundorna. Kan någon rekommendera något bra?
Är det nå´n som testat Stone+ armbandet?
Gärna tips på vilka lurar man ska använda
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 15:09Bara för löprundorna? En Shuffle såklart.
http://tinyurl.com/272naa
Bara för löprundorna? En Shuffle såklart.
http://tinyurl.com/272naa
Quote from Lena Bjerlöw on 22 August 2007, 15:13En riktig IPOD ska de ju vara! En nano med Nikegrej o ha fast pa armen, smidigt!
En riktig IPOD ska de ju vara! En nano med Nikegrej o ha fast pa armen, smidigt!
Quote from Camilla Höög on 22 August 2007, 15:18En Creative Zen Stone Plus har dubbelt så mycket minne, radio, display och är billigare än en Shuffle, så den hade jag valt. Väger 5 gram mer och är lite lite större.
Annars är det Creative Zen V plus eller iPod Nano som gäller.
En Creative Zen Stone Plus har dubbelt så mycket minne, radio, display och är billigare än en Shuffle, så den hade jag valt. Väger 5 gram mer och är lite lite större.
Annars är det Creative Zen V plus eller iPod Nano som gäller.
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 15:23Är det sant att det är högre skatt på mp3 spelare med radio? Det var en försäljare som sa det till mig en gång... knepigt...
Jag har Nokia 5500 sport (music edition) som Mp3 spelare (o radio) eftersom jag oftast är ute själv i skogen (långt från civilisat
Är det sant att det är högre skatt på mp3 spelare med radio? Det var en försäljare som sa det till mig en gång... knepigt...
Jag har Nokia 5500 sport (music edition) som Mp3 spelare (o radio) eftersom jag oftast är ute själv i skogen (långt från civilisat
Quote from Fredric Lagerström on 22 August 2007, 15:31Satsa på en Scandisk sansa 320. Säljs väldigt billigt nu. Du kan få en med 1 gb
under 500.-. Jag har haft min i ett år. Kanonbra lurar och spelaren är bra att ha i
handen vid tex hållkänning.
Satsa på en Scandisk sansa 320. Säljs väldigt billigt nu. Du kan få en med 1 gb
under 500.-. Jag har haft min i ett år. Kanonbra lurar och spelaren är bra att ha i
handen vid tex hållkänning.
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 15:37Mycket nöjd med min shuffle...
Mycket nöjd med min shuffle...
Quote from Linnea Persson on 22 August 2007, 16:03Om du bara ska ha den till löpning så rekommenderar jag också Ipod shuffle.
Om du bara ska ha den till löpning så rekommenderar jag också Ipod shuffle.
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 16:03Själv gillar jag verkligen Ipod-estetiken men jag kan bli lite trött på den procedur som det är att få in låtarna. Jag har även andra mp3-spelare som är lika enkla som ett vanligt USB-minne. Man bara drar och släpper helt enkelt...
Själv har jag för till
Själv gillar jag verkligen Ipod-estetiken men jag kan bli lite trött på den procedur som det är att få in låtarna. Jag har även andra mp3-spelare som är lika enkla som ett vanligt USB-minne. Man bara drar och släpper helt enkelt...
Själv har jag för till
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 17:15Jag köpte en Trekstor på Volvo som har 1Gb minne och inbyggd FM-sändare för 500kr. Perfekt om man vill lyssna på musik i bilen på väg till träningen: Starta mp3-spelaren och bilsteron och ratta in rätt frekvens.
Fungerar som ett USB när man ska föra över
Jag köpte en Trekstor på Volvo som har 1Gb minne och inbyggd FM-sändare för 500kr. Perfekt om man vill lyssna på musik i bilen på väg till träningen: Starta mp3-spelaren och bilsteron och ratta in rätt frekvens.
Fungerar som ett USB när man ska föra över