Quote from Joleen Lindkvist on 22 August 2007, 17:38Jag skulle rekommendera en Creative Zen Stone, jag har den enkla på 1 Gb, tror jag betalade ca 350:- för den. Skulle jag köpa en idag så skulle jag nog ta plus modellen med radio och display.
Personligen så tycker jag att ljudet är bättre och framförallt
Jag skulle rekommendera en Creative Zen Stone, jag har den enkla på 1 Gb, tror jag betalade ca 350:- för den. Skulle jag köpa en idag så skulle jag nog ta plus modellen med radio och display.
Personligen så tycker jag att ljudet är bättre och framförallt
Quote from Jan Lundquist on 22 August 2007, 17:57Vem av dem har längst batteritid? Den vill jag ha (H)
Vem av dem har längst batteritid? Den vill jag ha (H)
Quote from Camilla Höög on 22 August 2007, 18:13iPod Shuffle 12h
Zen Stone Plus 9.5h
Zen Stone 10h
iPod Nano 24h
Zen V Plus 15h
Zen V 15h
iPod Shuffle 12h
Zen Stone Plus 9.5h
Zen Stone 10h
iPod Nano 24h
Zen V Plus 15h
Zen V 15h
Quote from Jan Lundquist on 22 August 2007, 19:05Tack för info men jag är inte imponerad. Det finns ju iRiver som klarar typ 50 h.
Tack för info men jag är inte imponerad. Det finns ju iRiver som klarar typ 50 h.
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 22:52Jag kör Sony-Ericsson K750i i plastpåse i fickan... Funkar prima!
Plus att man kan ringa och be nån komma och hämta en när man sprungit vilse!
/Per
Jag kör Sony-Ericsson K750i i plastpåse i fickan... Funkar prima!
Plus att man kan ringa och be nån komma och hämta en när man sprungit vilse!
/Per
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 22:55Per, skumpar det inte fasligt i fickan då? Själv tycker jag det är jobbigt med så lite som en bilnyckel i fickan.
Per, skumpar det inte fasligt i fickan då? Själv tycker jag det är jobbigt med så lite som en bilnyckel i fickan.
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 06:51Jag rekomenderar iRiver e10, 6GB. Billigare än 4 GB iPol nano. Bättre batteritid (36h), har radio. Ungefär samma storlek som nano. Jag är nöjd!
Jag rekomenderar iRiver e10, 6GB. Billigare än 4 GB iPol nano. Bättre batteritid (36h), har radio. Ungefär samma storlek som nano. Jag är nöjd!
Quote from Camilla Höög on 23 August 2007, 07:39Det klart att när man bara kört halva sitt 24 timmars pass och mp3:n börjar strejka så blir man irriterad 😉
Personligen har jag en Creative Zen V Plus och sportväska med armband och är väldigt nöjd med den. Sitter bra på armen, liten, snygg, lätt, ok pr
Det klart att när man bara kört halva sitt 24 timmars pass och mp3:n börjar strejka så blir man irriterad 😉
Personligen har jag en Creative Zen V Plus och sportväska med armband och är väldigt nöjd med den. Sitter bra på armen, liten, snygg, lätt, ok pr
Quote from Lars Ekegård on 23 August 2007, 08:27Sony NW S-200 serien är vattenskyddad och har en del händiga sport funktioner. Bra spelare om man bortser från programvaran som krävs för att ladda in låtarna på den.
http://www.sony.se/
Sony NW S-200 serien är vattenskyddad och har en del händiga sport funktioner. Bra spelare om man bortser från programvaran som krävs för att ladda in låtarna på den.
Quote from Fredric Lagerström on 23 August 2007, 08:53Min Scandisk Sansa 320 är utrustad med ett utmärkt stoppur (t+)
Min Scandisk Sansa 320 är utrustad med ett utmärkt stoppur (t+)