Quote from Guest on 12 January 2008, 08:11Inte mycket å knussla kring, flera här kör säkert MSN Messenger eller Live messenger? Som it-nörd kör jag naturligtvis en i affärssyfte och en i rent nöje, vilka i verkligheten är en och samma och i teorin helt olika.
Inte mycket å knussla kring, flera här kör säkert MSN Messenger eller Live messenger? Som it-nörd kör jag naturligtvis en i affärssyfte och en i rent nöje, vilka i verkligheten är en och samma och i teorin helt olika.
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 08:21undrar om alla flingor var i paketet hos Jonas 😉
Verkar som om hissen stannade på väg upp...
undrar om alla flingor var i paketet hos Jonas 😉
Verkar som om hissen stannade på väg upp...
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 08:45Ångpanerade havregryn! Jag har flest bekantingar i cykeltråden, annars hade det inget med cykel att göra ;).
Ångpanerade havregryn! Jag har flest bekantingar i cykeltråden, annars hade det inget med cykel att göra ;).
Quote from Lars Mörrby on 12 January 2008, 08:46Är inte MSN en sån där otäck Microsoft produkt?? 😉
Är inte MSN en sån där otäck Microsoft produkt?? 😉
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 08:50Börje! Det stämmer, å man får naturligtvis synda när det hjälper ens liv i rätt riktning (#)
Börje! Det stämmer, å man får naturligtvis synda när det hjälper ens liv i rätt riktning (#)
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 08:54Snälla, håll er till ämnet!
Snälla, håll er till ämnet!
Quote from Camilla Höög on 12 January 2008, 09:02Vad är meningen med diskussionen? Att vi ska dela med oss av MSN-adresser, börja använda MSN, sluta använda MSN?
Vad är meningen med diskussionen? Att vi ska dela med oss av MSN-adresser, börja använda MSN, sluta använda MSN?
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 09:24Om du har en telefon med GPS-navigator och sätter den på hojjen så kan du installera Messenger i den och ha kontakt med folk medans du cyklar. Fördelen är väl att man ser om chefen vill nå en och kan stanna och börja chatta, annars vet jag inte varför man
Om du har en telefon med GPS-navigator och sätter den på hojjen så kan du installera Messenger i den och ha kontakt med folk medans du cyklar. Fördelen är väl att man ser om chefen vill nå en och kan stanna och börja chatta, annars vet jag inte varför man
Quote from ellen olsson on 12 January 2008, 10:47> Vad är meningen med diskussionen? Att vi ska dela med oss av MSN-adresser, börja använda MSN, sluta använda MSN?
De som till äventyrs använder MSN ska sluta. 🙂
End of discussion. 😉
> Vad är meningen med diskussionen? Att vi ska dela med oss av MSN-adresser, börja använda MSN, sluta använda MSN?
De som till äventyrs använder MSN ska sluta. 🙂
End of discussion. 😉
Quote from j sollerman on 12 January 2008, 11:08msn är givet.
msn är givet.