Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 13:22Lunaj - http://www.youtube.com/watch?v=EDUnfwQYo4I
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 13:41Gary! Japp, fast ursprungligen tänkte jag jämförelsen träningskompisar som beskrivet (med något förhöjd nivå endorfiner) att jag brukar snacka med kollegor och samarbetspartners för att effektivisera jobbet, utöver det har vi inte med varandra att göra.
Gary! Japp, fast ursprungligen tänkte jag jämförelsen träningskompisar som beskrivet (med något förhöjd nivå endorfiner) att jag brukar snacka med kollegor och samarbetspartners för att effektivisera jobbet, utöver det har vi inte med varandra att göra.
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 13:46Sedan gäller det enligt rykte även allt textmaterial också.
Sedan gäller det enligt rykte även allt textmaterial också.
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 13:48"Morsan trodde jag gick på droger, men sanningen var ju just så mycket värre"
lol
David! Japp "User content" definierar nog *allt*
"Morsan trodde jag gick på droger, men sanningen var ju just så mycket värre"
lol
David! Japp "User content" definierar nog *allt*
Quote from Fredric Lagerström on 12 January 2008, 13:56Men jag tycker att vi facebookanvändare och internetanvändare överhuvudtaget bör vara medvetna om att det vi lägger upp där el här kan hamna i princip varsomhelst. Jag är personligen bara glad de få gånger nån vänlig själ ber om lov att få använda en av
Men jag tycker att vi facebookanvändare och internetanvändare överhuvudtaget bör vara medvetna om att det vi lägger upp där el här kan hamna i princip varsomhelst. Jag är personligen bara glad de få gånger nån vänlig själ ber om lov att få använda en av
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 13:59Jag ser inte bra ut, så jag lägger inte ut så många bilder på min späda kropp
Jag ser inte bra ut, så jag lägger inte ut så många bilder på min späda kropp
Quote from Fredric Lagerström on 12 January 2008, 14:01Men David, du har upphovsrätten även på bilder du tagit föreställande något annat än dej själv.
Men David, du har upphovsrätten även på bilder du tagit föreställande något annat än dej själv.
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 14:18Fia ville ha bilder i en annan tråd så hon kunde dissikera mig.
Dr Frankensteins brud, månntro?
Fia ville ha bilder i en annan tråd så hon kunde dissikera mig.
Dr Frankensteins brud, månntro?
Quote from Camilla Höög on 12 January 2008, 14:42Allt man lägger upp på nätet oavsett om det är på Facebook eller på Funbeat kommer existera för evigt och kan dyka upp när man minst anar det även om man tror att det är borttaget.
Lägg bara upp saker du står för och som du vill lämna till eftervärlden.
Allt man lägger upp på nätet oavsett om det är på Facebook eller på Funbeat kommer existera för evigt och kan dyka upp när man minst anar det även om man tror att det är borttaget.
Lägg bara upp saker du står för och som du vill lämna till eftervärlden.
Quote from Mattias Johansson on 12 January 2008, 15:24MSN på cykel? Är det bara jag som vill cykla ostört? Jag har bara nödtelefon med mig där det bara är familjen som kan numret.
MSN på cykel? Är det bara jag som vill cykla ostört? Jag har bara nödtelefon med mig där det bara är familjen som kan numret.