Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 08:53Skulle valt en Scale 35 i det fallet! 🙂
Skulle valt en Scale 35 i det fallet! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 08:58Jag kör heldämpat men jag har inte jättebråttom på skogsstigarna men gillar att köra utför så jag har en allmountain/freeride hojj med 13-15 cm slaglängd men bakdämparen är låsbar och då går det att trycka på ganska bra..
För ett par veckor sen hade en k
Jag kör heldämpat men jag har inte jättebråttom på skogsstigarna men gillar att köra utför så jag har en allmountain/freeride hojj med 13-15 cm slaglängd men bakdämparen är låsbar och då går det att trycka på ganska bra..
För ett par veckor sen hade en k
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:26Bakdämpat funkar ju bättre hela tiden för den inaktive XC-cyklisten som gillar lite extra vikt, lite extra kostnad, lite extra underhåll och lite extra risktagande vad gäller teknikhaveri.
Personligen gillar jag att cykla och att ha en okomplicerad tillva
Bakdämpat funkar ju bättre hela tiden för den inaktive XC-cyklisten som gillar lite extra vikt, lite extra kostnad, lite extra underhåll och lite extra risktagande vad gäller teknikhaveri.
Personligen gillar jag att cykla och att ha en okomplicerad tillva
Quote from Fredrik Närenfors on 10 June 2009, 21:17Då är det bara att åka till Chamonix och handla cykel då 🙂
Då är det bara att åka till Chamonix och handla cykel då 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 16:43Man saknar inte bakdämpningen förräns man har haft den.
Efter mycket funderande köpte jag en heldämpad Cube AMS Pro XT
och den är som en dröm på stigarna 🙂Skulle jag sätta mig på en hardtail nu skulle jag sakna bakdämpen.
Man saknar inte bakdämpningen förräns man har haft den.
Efter mycket funderande köpte jag en heldämpad Cube AMS Pro XT
och den är som en dröm på stigarna 🙂
Skulle jag sätta mig på en hardtail nu skulle jag sakna bakdämpen.