Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 14:31På vintern, käre David P, hade jag antingen andra skor, eller skoöverdrag. Men det var väl för svårt att räkna ut?
På vintern, käre David P, hade jag antingen andra skor, eller skoöverdrag. Men det var väl för svårt att räkna ut?
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 14:41Du prioriterar luktfria fötter och först efter de tinar framåt påsk så börjar de lukta.
Du prioriterar luktfria fötter och först efter de tinar framåt påsk så börjar de lukta.
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 14:53Kan du inte bara gå å lägga dig eller nåt, David P? Eller varför inte CYKLA! Jag begriper inte när du samlar ihop alla dina påstådda cykelmil när du är här inne och jävlas hela tiden!
Kan du inte bara gå å lägga dig eller nåt, David P? Eller varför inte CYKLA! Jag begriper inte när du samlar ihop alla dina påstådda cykelmil när du är här inne och jävlas hela tiden!
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 15:11Man är lite effektiv förstår du.
Man är lite effektiv förstår du.
Quote from j sollerman on 31 May 2008, 15:18Cyklar snabbt kanske??
Om man stänger in fötterna med skoöverdrag blir väl inte ventilatioen så bra?
Cyklar snabbt kanske??
Om man stänger in fötterna med skoöverdrag blir väl inte ventilatioen så bra?
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 15:49Nej, på vintern blir det rätt fuktigt i fötterna efter ett par timmar med skoöverdrag på. Men man är ändå varm, så det är inte så farligt.
Nej, på vintern blir det rätt fuktigt i fötterna efter ett par timmar med skoöverdrag på. Men man är ändå varm, så det är inte så farligt.
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 16:10I Lerdiket regnar och snöar det om vartannat så man blir blöt om fötterna utifrån snarare än av fotsvett.
I Lerdiket regnar och snöar det om vartannat så man blir blöt om fötterna utifrån snarare än av fotsvett.
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 18:29Och Lerdiket är nån håla i närheten av Helsingborg, eller? 😉
Och Lerdiket är nån håla i närheten av Helsingborg, eller? 😉
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 18:4923 mil norrut på Västkusten från HBG sett men söder om Tuve och Surte.
Det var något Lerdike som Danskarna tog två gånger och sålde tillbaka till Svenskarna eftersom det var inget att ha.
23 mil norrut på Västkusten från HBG sett men söder om Tuve och Surte.
Det var något Lerdike som Danskarna tog två gånger och sålde tillbaka till Svenskarna eftersom det var inget att ha.
Quote from Jan Lundquist on 31 May 2008, 20:41Hej David (L)
Var snäll och lusa inte ner den här gruppen med onödiga inlägg. Du har ju en egen!
Hej David (L)
Var snäll och lusa inte ner den här gruppen med onödiga inlägg. Du har ju en egen!