Quote from Fredric Lagerström on 1 June 2008, 05:54Vi måste reda ut de geologiska begreppen här.
Göteborg är hugget ur granit!
Skåne är frampissat av kalk och vatten.
Vi måste reda ut de geologiska begreppen här.
Göteborg är hugget ur granit!
Skåne är frampissat av kalk och vatten.
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 05:58Ingen ville ha Lerdiket och alla slåss om Skåneland i fyrahundra år.
Till och med som så att Hisingen CK åker hit på träningsläger varje år.
De kan fortfarande inte köra kantvind.
Ingen ville ha Lerdiket och alla slåss om Skåneland i fyrahundra år.
Till och med som så att Hisingen CK åker hit på träningsläger varje år.
De kan fortfarande inte köra kantvind.
Quote from Berit Bengtson on 1 June 2008, 10:36Jag tänkte göra ett avsteg i den här tråden genom att svara på Johans fråga!
Det finns MÅÅÅNGA som använder MTB-skor till lvg-cyklar.
Stil-puristerna protesterar för att det ser fel ut och det finns även de som säger att MTB-klossar är för små för att f
Jag tänkte göra ett avsteg i den här tråden genom att svara på Johans fråga!
Det finns MÅÅÅNGA som använder MTB-skor till lvg-cyklar.
Stil-puristerna protesterar för att det ser fel ut och det finns även de som säger att MTB-klossar är för små för att f
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 11:00Jag körde tidigare med mtb skor/pedaler till både landsväg o skog. men kompletterade såsmåningom till en bra landsvägssko och lookpedaler. Jag upplever ingen avgörande fördel, jag kan inte tänka mig att jag skulle se ngn skillnad i hastighet o minuter-sek
Jag körde tidigare med mtb skor/pedaler till både landsväg o skog. men kompletterade såsmåningom till en bra landsvägssko och lookpedaler. Jag upplever ingen avgörande fördel, jag kan inte tänka mig att jag skulle se ngn skillnad i hastighet o minuter-sek
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 17:22Under dagens pass var avkylningen i R075:orna en gudagåva...
Under dagens pass var avkylningen i R075:orna en gudagåva...
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 18:57Tackar för info.. och övriga kommentarer..
Gick på en "budget" lvg sko.. så det blir 2 olika par beroende på cykel som jag har mellan benen..
Ang. trampor så har jag införskaffat just den modellen till min lvg cykel.
Kör med Specialized BG Sport Mtb
Tackar för info.. och övriga kommentarer..
Gick på en "budget" lvg sko.. så det blir 2 olika par beroende på cykel som jag har mellan benen..
Ang. trampor så har jag införskaffat just den modellen till min lvg cykel.
Kör med Specialized BG Sport Mtb
Quote from Lena O on 1 June 2008, 20:39glöm inte att köpa pedalerna 😉
glöm inte att köpa pedalerna 😉
Quote from j sollerman on 1 June 2008, 22:26Ett par keo carbon
Ett par keo carbon