Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 19:58Det beror på hur du sätter på däcket.
Det beror på hur du sätter på däcket.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 07:34LIte på samma tema...
Kan någon förklara varför det ALLTID är dåligt med luft i nederdelen av däcket...??? 😉
LIte på samma tema...
Kan någon förklara varför det ALLTID är dåligt med luft i nederdelen av däcket...??? 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 09:49Jag har också det problemet. Vänd dom upp och ner så blir det bättre.
Jag har också det problemet. Vänd dom upp och ner så blir det bättre.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 13:05nej rätt
nej rätt
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 12:20Niclas, har du något belägg för att Race King Supersonic minskar risken för punktering (jämfört med vad?)
Min erfarenhet av Race King (inte Supersonic) är att de är ganska ömtåliga.
Niclas, har du något belägg för att Race King Supersonic minskar risken för punktering (jämfört med vad?)
Min erfarenhet av Race King (inte Supersonic) är att de är ganska ömtåliga.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 19:18JAg menar att de är mindre punkteringskänsliga än smala racerdäck alltså när du kör på landsväg. Lite så jag menade.
Sen finns det säkert bättre däck om man skall ut i skogen men om man som jag cykjlar Cykelvasan som "värst" sä är det kanindäck. HAr rull
JAg menar att de är mindre punkteringskänsliga än smala racerdäck alltså när du kör på landsväg. Lite så jag menade.
Sen finns det säkert bättre däck om man skall ut i skogen men om man som jag cykjlar Cykelvasan som "värst" sä är det kanindäck. HAr rull
Quote from ellen olsson on 22 May 2012, 19:29> Sen finns det säkert bättre däck om man skall ut i skogen men om man som jag cykjlar Cykelvasan som "värst" sä är det kanindäck.
Kanindäck? Handgjorda i kaninskinn? Det låter dyrt... 😉
> Sen finns det säkert bättre däck om man skall ut i skogen men om man som jag cykjlar Cykelvasan som "värst" sä är det kanindäck.
Kanindäck? Handgjorda i kaninskinn? Det låter dyrt... 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 20:01för att lättare kunna göra bunnyhopp över rötterna, såklart
för att lättare kunna göra bunnyhopp över rötterna, såklart
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 05:01Oooops.
I,O och U sitter bredvid varandra på tangentbordet...
Ibland blir kanon, kanin...
Ibland blir puss, piss...
Man kanske borde korrekturläsa innan man trycker på Spara inlägg? 😉
Oooops.
I,O och U sitter bredvid varandra på tangentbordet...
Ibland blir kanon, kanin...
Ibland blir puss, piss...
Man kanske borde korrekturläsa innan man trycker på Spara inlägg? 😉