Quote from Guest on 3 January 2010, 09:28Är det nån som vet när Munkastigen Trailrun går i år, och när det kan tänkas komma info? Dags att schemalägga sängen, och Munka är ett måste (L)
Är det nån som vet när Munkastigen Trailrun går i år, och när det kan tänkas komma info? Dags att schemalägga sängen, och Munka är ett måste (L)
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 09:38Ja aboslut ett måste 🙂
Ja aboslut ett måste 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 11:10När jag pratade med dem i våras så funderade de på helgen två veckor efter TEC, dvs 24 april. Tidigare Munkastigar har legat mellan 20 april och 1 maj.
Helgen efter 24 april blir det i alla fall inte eftersom 10-mila går då. Och att ha den senare så kol
När jag pratade med dem i våras så funderade de på helgen två veckor efter TEC, dvs 24 april. Tidigare Munkastigar har legat mellan 20 april och 1 maj.
Helgen efter 24 april blir det i alla fall inte eftersom 10-mila går då. Och att ha den senare så kol
Quote from Therese Linner on 3 January 2010, 12:24Jag mailade dem efter förra Munka och sa att jag älskade loppet och lovade komma med ett gäng klubbkamrater... (L)
Jag mailade dem efter förra Munka och sa att jag älskade loppet och lovade komma med ett gäng klubbkamrater... (L)
Quote from Robert Steinvall on 3 January 2010, 12:46hur långt är munkastigen?
/Sara
http://www.traningsgladje.se
hur långt är munkastigen?
Quote from Therese Linner on 3 January 2010, 12:48"Korta" 44 km skulle jag säga. I fantastisk natur. (H:)
"Korta" 44 km skulle jag säga. I fantastisk natur. (H:)
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 13:40Åh munkadöden! Ett måste 2010 om det blir av!
Åh munkadöden! Ett måste 2010 om det blir av!
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 20:12Jag fick just svar från Laxå ( Åsa Carlsson) där dom säger att loppet blir den 24 april. (t+)
Jag fick just svar från Laxå ( Åsa Carlsson) där dom säger att loppet blir den 24 april. (t+)
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 22:37Yay! BOKAT!
Yay! BOKAT!
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 08:342 veckor efter TEC?
Jag vill verkligen men kommer nog att avakta för att se när sista anmälningsdagen blir, eller åker jag ner bara för att "lunka" igenom loppet och njuta lite, kan jag det? 🙂
Får jag inte vara med i Ursvik 2 veckor innan så måste jag v
2 veckor efter TEC?
Jag vill verkligen men kommer nog att avakta för att se när sista anmälningsdagen blir, eller åker jag ner bara för att "lunka" igenom loppet och njuta lite, kan jag det? 🙂
Får jag inte vara med i Ursvik 2 veckor innan så måste jag v