Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 09:16Damn. Jag var rädd för det - den 24:e är jag förmodligen i skåne och cyklar tempo. Bistert.
Damn. Jag var rädd för det - den 24:e är jag förmodligen i skåne och cyklar tempo. Bistert.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 10:50Robert: Du kan väl inte cykla när det finns ett så bra löparlopp?
Robert: Du kan väl inte cykla när det finns ett så bra löparlopp?
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 10:55Det låter helt orimligt, jag vet, speciellt som jag har en femteplats från i fjol att försvara.
Det låter helt orimligt, jag vet, speciellt som jag har en femteplats från i fjol att försvara.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 14:47Robert har hamnat i dåligt sällskap och håller på att omvandlas till cyklist...
Robert har hamnat i dåligt sällskap och håller på att omvandlas till cyklist...
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 18:18Finns inte på världskartan att jag missar detta.
Finns inte på världskartan att jag missar detta.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 19:54Pfffff, dåligt sällskap va!
Övertala nu honom att springa Munkastigen så jag slipper cykla mig kräktrött i nåt alldeles för kort tempolopp för det va inte mitt påhitt. Tror jag...
Pfffff, dåligt sällskap va!
Övertala nu honom att springa Munkastigen så jag slipper cykla mig kräktrött i nåt alldeles för kort tempolopp för det va inte mitt påhitt. Tror jag...
Quote from Therese Linner on 14 January 2010, 09:272 veckor efter TEC.. jag skall runt Munka om jag så skall kravla mig runt banan. (L) Vackert som bara den.
2 veckor efter TEC.. jag skall runt Munka om jag så skall kravla mig runt banan. (L) Vackert som bara den.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 22:50Men fru Väska, det är ju du, och ingen annan, som inlett den stackars oskyldiga pojkvaskern i frestelse.
Men fru Väska, det är ju du, och ingen annan, som inlett den stackars oskyldiga pojkvaskern i frestelse.
Quote from ellen olsson on 14 January 2010, 23:06Cykla tempo istället. 🙂
Cykla tempo istället. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 10:02Vem ska köra hårdrocksbilen till Munkaland om Robert inte ska det? Jag bara frågar?
Vem ska köra hårdrocksbilen till Munkaland om Robert inte ska det? Jag bara frågar?