Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelMusik under cykelpasset!
You need to log in to create posts and topics.

Hej Tezz. Cykling och igenproppade öron är ett känsligt och ständigt återkommande tema på Funbeats cykeldiskussioner :).

Numer är musiken bannlyst i mina öron och på cykel, men jag använde mp3-spelare i början och var en viktig pepp-faktor för att komma

Jag fick en mp3 spelare från barnen i julas ... förmodligen inhandlat från Claes Olsson. Den funkar bra. Jag vill inte ha för högt när jag är ute bland trafiken.
Träna jag inomhus kommer mina Bose Studiocraft och Luxman L1 att klara av mer än jag behöver

Ja har en creative på 1gb som ja lägger i en plastpåse i ryggfickan när ja är ute o cyklar ...
Den funkar för mej plus man gråter inte blod om man nu skulle råka vurpa o landa på den

Jag har en i-Tech Clip Radio med blåtand så att jag kan ha telefonen i en plastpåse i sadelväskan. http://www.expansys.se/d.aspx?i=145553

Creative Zen V plus 8 Gb (har radio) och jag grät blod när jag vurpade och förstörde skärmen. Tog 3 månader innan jag fick tillbaks den från lagningen (egentligen ny eftersom de normalt inte lagar) och det var igår, så idag blir första gången på väldigt l

Hej.

Jag kör främst med min mobil, en Nokia 5140i, den har bra "handsfree" till radiodelen också. Och om någon ringer, så bryter den radion och när du avslutar samtalet går den på igen. + den är till viss del fukt-/smuts tålig. När jag inte har den så ha

Jag köpte en i-river 1GB precis när de kom för en tre-fyra år sedan och har kört med den sedan dess. Den funkar inte i hällregn, men det är nog inte många spelare som gör. Då är det nog bättre att köra med t.ex. Nokia 5500 (alltså vattentålig mobil med in

Hasse, hur är det med vindbruset i i-Tech Clip Radio och hur länge kan du köra innan du måste ladda (tänkte på hur mycket blåtanden drar i mobil och clip)?

Bra musik att lyssna på är kraftverk dom har gjort mycket bra träningsinspererande musik t.ex tour de france hälsningar Henrik

Linus, Vindbruset är varken sämre eller bättre än andra standard lurar, men det är standard 3,5 mm plugg så du kan använda dina egna favoritlurar. Batteritiden på i-Techen är ca: 5 timmar. Mobilen drar bara obetydligt mera ström om man kör Mp3 från den v