Quote from Guest on 13 August 2009, 10:30Lite förvånad när man läser om Musse och att en veckas skulle vara så ödestiger. Se till exempel: http://www.marathon.se/news/Article.cfm?NewsId=964511
där "så tyvärr tappar en långlöpare mycket på en vecka, förklarar tränaren Ulf Friberg"Det är ju en v
Lite förvånad när man läser om Musse och att en veckas skulle vara så ödestiger. Se till exempel: http://www.marathon.se/news/Article.cfm?NewsId=964511
där "så tyvärr tappar en långlöpare mycket på en vecka, förklarar tränaren Ulf Friberg"
Det är ju en v
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 10:40Nja, jag tror inte att det är nedsnack från hans sida. Det är klart att man inte tappar så mycket om man missar ett par veckors träning, men att inte kunna träna så tätt inpå ett mästerskap måste vara frustrerande. Förhoppningsvis kan han få ett bra kval
Nja, jag tror inte att det är nedsnack från hans sida. Det är klart att man inte tappar så mycket om man missar ett par veckors träning, men att inte kunna träna så tätt inpå ett mästerskap måste vara frustrerande. Förhoppningsvis kan han få ett bra kval
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 10:45Känns konstigt att han skulle tappa något på en vecka. Att man inte kanske förbättrar sig på en vecka är en annan sak men han bör ligga på samma nivå i alla fall. Sen är ju frågan vad det gör psykiskt för uppladdningen.
Känns konstigt att han skulle tappa något på en vecka. Att man inte kanske förbättrar sig på en vecka är en annan sak men han bör ligga på samma nivå i alla fall. Sen är ju frågan vad det gör psykiskt för uppladdningen.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 10:46Den allmänna formen försämras inte så mycket, även om det handlar om närmare 2st veckor med DN-gale-skada + förkylning och inte en vecka. Han missar formTOPPNINGEN och utan toppning och med bara vanligt god form blir det bara 8.20-8.30 vilket inte duger.
Den allmänna formen försämras inte så mycket, även om det handlar om närmare 2st veckor med DN-gale-skada + förkylning och inte en vecka. Han missar formTOPPNINGEN och utan toppning och med bara vanligt god form blir det bara 8.20-8.30 vilket inte duger.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 10:49Han missade en del av toppningen och sedan är det givetvis nyttigt att ingen tror på medalj. Det gör inte han själv heller med den taktiska begåvning han har.
Han kallas "Haren" av de andra i startfältet.
Han missade en del av toppningen och sedan är det givetvis nyttigt att ingen tror på medalj. Det gör inte han själv heller med den taktiska begåvning han har.
Han kallas "Haren" av de andra i startfältet.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 10:51Det skall ju tilläggas också att Musse fortfarande var förkyld i inslaget som SVTsport gjorde. Även om han hade börjat träna lätt, påstod han att han inte var helt återställd.
Det skall ju tilläggas också att Musse fortfarande var förkyld i inslaget som SVTsport gjorde. Även om han hade börjat träna lätt, påstod han att han inte var helt återställd.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 10:55När konkurrenterna formtoppar för fullt räcker det inte att man själv "inte tappar så mycket".
När konkurrenterna formtoppar för fullt räcker det inte att man själv "inte tappar så mycket".
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 11:12Man ska inte undersaktta att vila sig iform 😉 hihi!
Man ska inte undersaktta att vila sig iform 😉 hihi!
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 16:19Vad är nedsnack?
Vad är nedsnack?
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 16:20Nedsnacksexempel:
Näääerå, jag tror inte jag har en chans i helvetet att ta en medalj i år.. det är inte aaaalls min målsättning nu när jag har haft såna apkassa förutsättningar... Sådär, är jag fri från all yttre press nu? (H)
Nedsnacksexempel:
Näääerå, jag tror inte jag har en chans i helvetet att ta en medalj i år.. det är inte aaaalls min målsättning nu när jag har haft såna apkassa förutsättningar... Sådär, är jag fri från all yttre press nu? (H)