Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 16:23Nedsnack är vad varje löpare av rang är bäst på. Innan loppet så talar man om för alla att man tränat uselt, känner sig sjuk, formen aldrig varit sämre, småskadad, ... Ett under att man överhuvudtaget kan ställa sig på startlinjen. Sedan slår man personbä
Nedsnack är vad varje löpare av rang är bäst på. Innan loppet så talar man om för alla att man tränat uselt, känner sig sjuk, formen aldrig varit sämre, småskadad, ... Ett under att man överhuvudtaget kan ställa sig på startlinjen. Sedan slår man personbä
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 16:25Först får man några sprutor och sedan studsar man fram.
Först får man några sprutor och sedan studsar man fram.
Quote from ellen olsson on 15 August 2009, 16:26Fler borde satsa på tresteg.
Fler borde satsa på tresteg.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 16:27Studs, studs, studs.
Studs, studs, studs.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 17:07Hehe Leif, det här är mitt försnack:
Jag tror faktiskt (till skillnad från för några veckor sen) att jag kommer att kunna springa hela sträckan om det inte blir så trångt att vi står still nånstans.. 😉
Tiden däremot tror jag inte blir något att skriva
Hehe Leif, det här är mitt försnack:
Jag tror faktiskt (till skillnad från för några veckor sen) att jag kommer att kunna springa hela sträckan om det inte blir så trångt att vi står still nånstans.. 😉
Tiden däremot tror jag inte blir något att skriva
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 23:18I min ungdom så pratade man ofta om att man tippade "finskt" om sig själv..Man trodde man skulle vinna men sa något helt annat dvs sämre resultat...det var ju en djävla många år sedan men vore kul om någon annan hört det här snacket i valö....ehhhe ute på
I min ungdom så pratade man ofta om att man tippade "finskt" om sig själv..Man trodde man skulle vinna men sa något helt annat dvs sämre resultat...det var ju en djävla många år sedan men vore kul om någon annan hört det här snacket i valö....ehhhe ute på
Quote from Elias Engqvist on 18 August 2009, 13:22Jag har hört att ingenstans hittar man så många sjuklingar som i startfältet för ett marathon. Alla står o berättar för varann var dom har ont och hur snoriga dom är osv...
Jag har hört att ingenstans hittar man så många sjuklingar som i startfältet för ett marathon. Alla står o berättar för varann var dom har ont och hur snoriga dom är osv...
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 13:27Klena benhögar som är i täten på marorna.
Klena benhögar som är i täten på marorna.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:08Nu var ju nedsnacket berättigat i detta fall.... 🙁
Nu var ju nedsnacket berättigat i detta fall.... 🙁
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:18Jo men inte beror det på de tappade 1-1½veckan. Vad jag tror är att Musse och hans tränare insåg att formen inte var som när han slog Gärderuds gamla världsrekord. Han har väl varit skadefri denna säsong så varför han inte hittade den gamla formen hoppas
Jo men inte beror det på de tappade 1-1½veckan. Vad jag tror är att Musse och hans tränare insåg att formen inte var som när han slog Gärderuds gamla världsrekord. Han har väl varit skadefri denna säsong så varför han inte hittade den gamla formen hoppas