Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 21:32Tack för båda tipsen!
BDU Christian? Är det motsvarigheten till SBT (SkitBakomTangentbordet)? 😉
Tack för båda tipsen!
BDU Christian? Är det motsvarigheten till SBT (SkitBakomTangentbordet)? 😉
Quote from Christer Berg on 10 May 2010, 21:40Brain Dead User 😉
Många dumma tavlor som mina päron ställt till med på sin dator har jag inte ens orkat förklara för dem. Så man rycker på axlarna, suckar och säger "En jävla BDU igen." och päron tycker man är duktig.
De skulle bara veta.
Brain Dead User 😉
Många dumma tavlor som mina päron ställt till med på sin dator har jag inte ens orkat förklara för dem. Så man rycker på axlarna, suckar och säger "En jävla BDU igen." och päron tycker man är duktig.
De skulle bara veta.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 08:14Alltså detsamma som SBT! 😉 Och jag tror att vi kan utesluta BDU i det här fallet. ....
Alltså detsamma som SBT! 😉 Och jag tror att vi kan utesluta BDU i det här fallet. ....
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 10:35Jag har en HTC Hero och använder MyTracks. Ett tag hade jag samma problem, men det försvann med att installera om MyTracks och att starta om telefonen. Jag hade liknande problem samtidigt med en annan app, så antingen var det vädret eller askmolnet eller
Jag har en HTC Hero och använder MyTracks. Ett tag hade jag samma problem, men det försvann med att installera om MyTracks och att starta om telefonen. Jag hade liknande problem samtidigt med en annan app, så antingen var det vädret eller askmolnet eller
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 20:44Tack Thomas! Ska testa att installera om och se om det gör nån skillnad!
Tack Thomas! Ska testa att installera om och se om det gör nån skillnad!