Quote from Guest on 19 November 2013, 06:47Mycket elände ska man vara med om innan öronen ramlar av, 2009 fick jag operera en hjärtklaff, hjärtat stannade efter 2 dagar, och jag fick en pacemaker. 2010 fastnade jag med ett långfinger i en maskin, och gick sjukskriven 7 veckor, 2011 krossade jag hö
Mycket elände ska man vara med om innan öronen ramlar av, 2009 fick jag operera en hjärtklaff, hjärtat stannade efter 2 dagar, och jag fick en pacemaker. 2010 fastnade jag med ett långfinger i en maskin, och gick sjukskriven 7 veckor, 2011 krossade jag hö
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 06:57Ja, det var i sanning mycket elände!
Jag önskar dig all styrka att komma igenom även den här omgången och hitta tillbaka till ett bra vardagsliv!
Ja, det var i sanning mycket elände!
Jag önskar dig all styrka att komma igenom även den här omgången och hitta tillbaka till ett bra vardagsliv!
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 07:23Ojojojoj! Det är ju ett mirakel att du lever. Men det låter som du är en katt med 9 liv. Och vet du, katter landar alltid på fötterna. Kämpa på!
Ojojojoj! Det är ju ett mirakel att du lever. Men det låter som du är en katt med 9 liv. Och vet du, katter landar alltid på fötterna. Kämpa på!
Quote from Funbeat user on 20 November 2013, 23:11Fy vad otäckt med plötsligt hjärtstillestånd (men tur i oturen att det skedde där du kunde få hjälp). Skönt att du fått en ICD som kan kicka igång hjärtat automatiskt om det skulle hända något liknande igen.
Fy vad otäckt med plötsligt hjärtstillestånd (men tur i oturen att det skedde där du kunde få hjälp). Skönt att du fått en ICD som kan kicka igång hjärtat automatiskt om det skulle hända något liknande igen.
Quote from Funbeat user on 20 November 2013, 23:28Helt plötsligt så försvann min molande träningsvärk all världens väg. Jag önskar dig ett smärtfritt återhämtande och hoppas du slipper mer elände framöver.
267 maratonlopp, hatten av och guldbragd på det!
Helt plötsligt så försvann min molande träningsvärk all världens väg. Jag önskar dig ett smärtfritt återhämtande och hoppas du slipper mer elände framöver.
267 maratonlopp, hatten av och guldbragd på det!
Quote from Funbeat user on 21 November 2013, 02:09Jag tror inte att den här händelsen behöver skada min löpning, mer än att jag förlorar en del viktig mängdträning, jag tvingas även träna lite lugnare just nu, dom har gett mej betablockerare för hjärtrytmen, så pulsen stiger inte så mycket, men det är ju
Jag tror inte att den här händelsen behöver skada min löpning, mer än att jag förlorar en del viktig mängdträning, jag tvingas även träna lite lugnare just nu, dom har gett mej betablockerare för hjärtrytmen, så pulsen stiger inte så mycket, men det är ju
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 16:47Otroligt!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att du nu ska slippa elände och att du kan komma tillbaka till den funktionsnivå du vill vara på!
Kämpa på!
Kram,
Jenny
Otroligt!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att du nu ska slippa elände och att du kan komma tillbaka till den funktionsnivå du vill vara på!
Kämpa på!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 18:58Jag är ganska säker på att jag blir i hygglig form på nytt till våren eller sommaren, problemet nu är att man är sjukskriven en längre tid och förväntas vara helt oförmögen att träna, man mår dåligt psykiskt och fysiskt, men får bättre ork efter 15 min up
Jag är ganska säker på att jag blir i hygglig form på nytt till våren eller sommaren, problemet nu är att man är sjukskriven en längre tid och förväntas vara helt oförmögen att träna, man mår dåligt psykiskt och fysiskt, men får bättre ork efter 15 min up
Quote from Susan Hartley on 24 November 2013, 09:47Underbart att du lever! Men självklart ska du träna under sjukskrivningen. Det är väl en grundsten i en god rehabilitering att komma igång med fysisk aktivitet så snart som möjligt? Hur omfattande och lätt/hård den fysiska aktiveringen sedan ska vara måst
Underbart att du lever! Men självklart ska du träna under sjukskrivningen. Det är väl en grundsten i en god rehabilitering att komma igång med fysisk aktivitet så snart som möjligt? Hur omfattande och lätt/hård den fysiska aktiveringen sedan ska vara måst
Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 14:28Jo, jag kan ju springa i nedförsbackar, springa och gå växelvis med låg puls, men det tar hus i helsicke när folk som känner mej ser det, det har ju redan varit folk som skvallrat på mitt jobb, personalchefen ringde till mej i måndags, jag hann ju inte me
Jo, jag kan ju springa i nedförsbackar, springa och gå växelvis med låg puls, men det tar hus i helsicke när folk som känner mej ser det, det har ju redan varit folk som skvallrat på mitt jobb, personalchefen ringde till mej i måndags, jag hann ju inte me