Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 21:24Det svåra är väl att lyckas hålla andningen lika bra när manär så ihopkrupen?
Det svåra är väl att lyckas hålla andningen lika bra när manär så ihopkrupen?
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 08:36Speciellt när man har lite mage som mig 😉
Då blir det mer uppe på reglagen man håller.
Speciellt när man har lite mage som mig 😉
Då blir det mer uppe på reglagen man håller.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 12:45Intressant fråga, eftersom ingen annan svarar så får jag väl försöka själv då 🙂
När bäckenbotten roteras framåt, sträcks gluteus och hamstrings (baksida lår) ut. I cykling används de musklerna optimalt inom ett ganska litet spann relativt sett till mu
Intressant fråga, eftersom ingen annan svarar så får jag väl försöka själv då 🙂
När bäckenbotten roteras framåt, sträcks gluteus och hamstrings (baksida lår) ut. I cykling används de musklerna optimalt inom ett ganska litet spann relativt sett till mu
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 14:44Det är inte svårare med andningen, det är bara lite mer ansträngande i nacken.
Det är inte svårare med andningen, det är bara lite mer ansträngande i nacken.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 14:44När du flyttar fram på sadeln så böjer du än mindre på knäet.
När du flyttar fram på sadeln så böjer du än mindre på knäet.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 21:01om man klättrar i berg så känns det väl skönast att sitta långt bak på sadeln och hålla högt på styret, eller ...
om man klättrar i berg så känns det väl skönast att sitta långt bak på sadeln och hålla högt på styret, eller ...
Quote from ellen olsson on 2 May 2009, 21:10Japp!
Japp!
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 10:53Just därför jag sitter så... Det är ju uppförsbackar åt alla håll här i Härjedalen 😛
Men det kanske inte förklarar varför jag även håller så på väg ner för backarna...
Just därför jag sitter så... Det är ju uppförsbackar åt alla håll här i Härjedalen 😛
Men det kanske inte förklarar varför jag även håller så på väg ner för backarna...