Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 19:27Jag hade ingen möjlighet att fråga någon idag, men imorgon ska jag träffa en person som säkerligen kan lösa mitt mysterium. Ska försöka komma ihåg att fråga och återkommer om jag får något svar. Jag är ganska övertygad om att det inte är något att oroa si
Jag hade ingen möjlighet att fråga någon idag, men imorgon ska jag träffa en person som säkerligen kan lösa mitt mysterium. Ska försöka komma ihåg att fråga och återkommer om jag får något svar. Jag är ganska övertygad om att det inte är något att oroa si
Quote from Joel Enqvist on 15 March 2010, 21:36Jag brukar drabbas av något liknande, oftast när jag tränat ganska hårt eller länge och därefter blir nerkyld pga att jag inte byter om till torra kläder eller duschar snart nog efter träningen. Det yttrar sig som så att mina händer blir vita till blåvita
Jag brukar drabbas av något liknande, oftast när jag tränat ganska hårt eller länge och därefter blir nerkyld pga att jag inte byter om till torra kläder eller duschar snart nog efter träningen. Det yttrar sig som så att mina händer blir vita till blåvita
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 23:20Tror du kan ha en poäng där. Startar med händerna i tröjan, eller vantarna för enkelhetens skull. Börjar svettas, tar av vantarna, svänger in i motvind, fryser, tar på vantarna. o.s.v. Resultatet blir gulvita händer som ser ut att ha diskat för länge. Det
Tror du kan ha en poäng där. Startar med händerna i tröjan, eller vantarna för enkelhetens skull. Börjar svettas, tar av vantarna, svänger in i motvind, fryser, tar på vantarna. o.s.v. Resultatet blir gulvita händer som ser ut att ha diskat för länge. Det
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 07:50Det tror jag också. Jag har ofta iskalla händer, tar någon i dom brkar personen fråga vad jag gjort. Känner igen det där med vantarna också.
Det tror jag också. Jag har ofta iskalla händer, tar någon i dom brkar personen fråga vad jag gjort. Känner igen det där med vantarna också.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:38Det är relativt vanligt så att ni är några stycken är förväntat. Ingen allvarlig åkomma, ofta i släkten. Man kan prova nitroglycerinkräm om det är mycket obehagligt 🙂
Det är relativt vanligt så att ni är några stycken är förväntat. Ingen allvarlig åkomma, ofta i släkten. Man kan prova nitroglycerinkräm om det är mycket obehagligt 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:55Händer mig hela tiden, året om, bara det är lite kyligt, i större eller mindre utsträckning. Ofta om jag bär något i handen typ matkasse. Har väldigt dålig blodcirkulation och har inte burit ringar på flera år då det kyler fingrarna. Det kan vara lite obe
Händer mig hela tiden, året om, bara det är lite kyligt, i större eller mindre utsträckning. Ofta om jag bär något i handen typ matkasse. Har väldigt dålig blodcirkulation och har inte burit ringar på flera år då det kyler fingrarna. Det kan vara lite obe
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 23:25Jag hade detta problemet när jag precis började träna. Höger hand domnade av, speciellt lillfinger och ringfinger, det syntes dock ingenting utanpå huden, fingrarna såg helt normala ut. Pratade med en bekant som är läkare som trodde nerven i skuldran (som
Jag hade detta problemet när jag precis började träna. Höger hand domnade av, speciellt lillfinger och ringfinger, det syntes dock ingenting utanpå huden, fingrarna såg helt normala ut. Pratade med en bekant som är läkare som trodde nerven i skuldran (som
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 21:14Låter som Raynauds fenomen. Googla på det, prata med din läkare om det fortsätter att besvära dig.
Låter som Raynauds fenomen. Googla på det, prata med din läkare om det fortsätter att besvära dig.