Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 18:36skönt att läsa att oron troligen är onödig. Jag hade ju börjat fundera på att ta mina tidiga morgon-rundor inne i centrum istället, för att slippa grävlingarna... 😉
Men då kör jag vidare borta i obyggden utan någon större oro, och hoppas att ni har rätt
skönt att läsa att oron troligen är onödig. Jag hade ju börjat fundera på att ta mina tidiga morgon-rundor inne i centrum istället, för att slippa grävlingarna... 😉
Men då kör jag vidare borta i obyggden utan någon större oro, och hoppas att ni har rätt
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 21:46Det var skönt att höra tycker även jag. (Har nog trott lite på myterna). Hur är det med tjädrar och orrar då? Någon som har några erfarenheter där?
Det var skönt att höra tycker även jag. (Har nog trott lite på myterna). Hur är det med tjädrar och orrar då? Någon som har några erfarenheter där?
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 23:03Synkonicitet; jag ramlar sällan över några djur på löprundorna, har tex. aldrig blivit antastad av nån hund. Bara sett nåt rådjur då och då.
Men ikväll, strax nedanför Nackmasterna, rasslar det till i buskarna brevid vägen. Jag tänker att det är ett rådju
Synkonicitet; jag ramlar sällan över några djur på löprundorna, har tex. aldrig blivit antastad av nån hund. Bara sett nåt rådjur då och då.
Men ikväll, strax nedanför Nackmasterna, rasslar det till i buskarna brevid vägen. Jag tänker att det är ett rådju
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 23:32Såg nåt naturprogram om grävlingar och de skulle, som de flesta verkar säga, inte vara aggressiva. Att de biter tills benen knakar var definitivt en myt, deras käkar skulle inte ens klara av det tydligen. Däremot har jag en bekant som blev "jagad" av en g
Såg nåt naturprogram om grävlingar och de skulle, som de flesta verkar säga, inte vara aggressiva. Att de biter tills benen knakar var definitivt en myt, deras käkar skulle inte ens klara av det tydligen. Däremot har jag en bekant som blev "jagad" av en g