Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:07Ja, Pär behövde inte invänta ett ex från Taiwan utan fick låna ett demoex. av den svenska agenten.
Synd att cyklar under 6.8 kg inte är tillåtna på UCI-tävlingar.
Ja, Pär behövde inte invänta ett ex från Taiwan utan fick låna ett demoex. av den svenska agenten.
Synd att cyklar under 6.8 kg inte är tillåtna på UCI-tävlingar.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:12Han verkar ju gilla cykeln. Eller...
Jag fick min på 10 dgr... I enlighet med utlovad leverans tid.
Han verkar ju gilla cykeln. Eller...
Jag fick min på 10 dgr... I enlighet med utlovad leverans tid.
Quote from ellen olsson on 26 April 2010, 21:14Det är inte själva cykeln som är huvudproblemet...
Det är inte själva cykeln som är huvudproblemet...
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:17Javisst, och de som inte får den i tid kan bara väääääääääääänta.
Javisst, och de som inte får den i tid kan bara väääääääääääänta.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:19Så cykeln är en riktig höjdare mao
Så cykeln är en riktig höjdare mao
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:22De har kanske löst en del problem med deras ramars svagheter?
Jag har dock inte lust att vara testkanin.
De har kanske löst en del problem med deras ramars svagheter?
Jag har dock inte lust att vara testkanin.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:46Nåja,
jag konstaterar att i mitt fall har det fungerat bra i både kontakt med Canyon och i leveransen av cykeln. Så här långt kan jag bara instämma i Pärs omdömme av cykeln. http://www.velo.se/view.php?id=3229Vad nu min uppfattning är värd.
Vänligen
Nåja,
jag konstaterar att i mitt fall har det fungerat bra i både kontakt med Canyon och i leveransen av cykeln. Så här långt kan jag bara instämma i Pärs omdömme av cykeln. http://www.velo.se/view.php?id=3229
Vad nu min uppfattning är värd.
Vänligen
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:52Grabben med det havererade lagret verkade inte så nöjd.
Grabben med det havererade lagret verkade inte så nöjd.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:53Jag vill minnas att jag hört någonstans att deras ramar ska vara betydligt bättre nu. Det enda som egentligen inte är ok är ju leveranstiden i vissa fall.
Jag vill minnas att jag hört någonstans att deras ramar ska vara betydligt bättre nu. Det enda som egentligen inte är ok är ju leveranstiden i vissa fall.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:57Annars lär väl Omega-Lotto ha något att säga om förra årets missar upprepas.
Annars lär väl Omega-Lotto ha något att säga om förra årets missar upprepas.