Quote from Funbeat user on 8 July 2005, 17:57Haha! Avslöjad! 🙂
Haha! Avslöjad! 🙂
Quote from Klas Elmby on 9 July 2005, 11:55Attans! Påkommen... 🙂
Attans! Påkommen... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2005, 22:24Ministry också till styrketräning.
Jag kan inte lyssna på musik när jag springer: jag börjar bara andas i takt med musiken och sen är det kört... 🙂
Ministry också till styrketräning.
Jag kan inte lyssna på musik när jag springer: jag börjar bara andas i takt med musiken och sen är det kört... 🙂
Quote from Henrik Wahl on 12 July 2005, 21:18Ha, blir du blåaktig i ansiktet eller?
Ha, blir du blåaktig i ansiktet eller?
Quote from Funbeat user on 13 July 2005, 07:09Neh - tvärtom andas jag för mycket eftersom jag lyssnar på snabb trallvänlig musik. Inte bra alls. 🙂
Neh - tvärtom andas jag för mycket eftersom jag lyssnar på snabb trallvänlig musik. Inte bra alls. 🙂
Quote from Mikael Wik on 28 March 2006, 15:05Jag efterlyser lite musik som passar när man går i ett raskt tempo. Har hittat en som passar, Om du var min med Nanne Grönwall. Nån som vet nårra fler i samma takt?
Det där med bpm, hur kan man kolla sånt?
Jag efterlyser lite musik som passar när man går i ett raskt tempo. Har hittat en som passar, Om du var min med Nanne Grönwall. Nån som vet nårra fler i samma takt?
Det där med bpm, hur kan man kolla sånt?
Quote from Sven Westergren on 28 March 2006, 15:59spana in bodywork skivorna..
spana in bodywork skivorna..
Quote from Pernilla Liljegren on 5 April 2006, 11:46Jaha, finns det inget någonstans mellan Rammstein, Nanne Grönwall och Bodywork? Löpning i mitt fall...
Jaha, finns det inget någonstans mellan Rammstein, Nanne Grönwall och Bodywork? Löpning i mitt fall...
Quote from Funbeat user on 5 April 2006, 11:49Enklaste sättet att kolla bpm (beats per minute, om ingen skrivit ut det ursäkta mig annars :)), räkna antalet slag i musiken under 15 s, multiplicera med fyra, vill du vara mer exakt så räkna under en minut (eller under 30 s).
Hur många bpm är det i Nan
Enklaste sättet att kolla bpm (beats per minute, om ingen skrivit ut det ursäkta mig annars :)), räkna antalet slag i musiken under 15 s, multiplicera med fyra, vill du vara mer exakt så räkna under en minut (eller under 30 s).
Hur många bpm är det i Nan
Quote from Mikael Wik on 5 April 2006, 12:32Har hittat några fler låtar..de kanske inte har exakt samma bpm men de funkar att gå till för mig.
Madonna - Like a virgin
Roxette - Dressed för success
Harpo - MoviestarHar inte räknat ut bmp på Nannes låt Om du var min...
Har hittat några fler låtar..de kanske inte har exakt samma bpm men de funkar att gå till för mig.
Madonna - Like a virgin
Roxette - Dressed för success
Harpo - Moviestar
Har inte räknat ut bmp på Nannes låt Om du var min...