Quote from Kjell Johansson on 25 June 2006, 23:18Som inbiten entusiast av allt som involverar elgitarr rekommenderar jag starkt allt som finns inom kategorin: "Powermetal". Sonata Arctica är ett band som jag fastnat lite för. Deras låtar är snabba, melodiska och rent av bra.
Givetvis är ju smaken som
Som inbiten entusiast av allt som involverar elgitarr rekommenderar jag starkt allt som finns inom kategorin: "Powermetal". Sonata Arctica är ett band som jag fastnat lite för. Deras låtar är snabba, melodiska och rent av bra.
Givetvis är ju smaken som
Quote from Eva Hultqvist Löv on 26 June 2006, 13:12Ja, Sonata Arctica är grymt bra, men de finns ett liknande band som heter Stratovarius... dom är också rätt bra faktiskt.
Om inte detta skulle duga har vi ju alltid de klockrena, såsom Metallica och Manowar m.m..dom sviker aldrig!! 🙂
Ja, Sonata Arctica är grymt bra, men de finns ett liknande band som heter Stratovarius... dom är också rätt bra faktiskt.
Om inte detta skulle duga har vi ju alltid de klockrena, såsom Metallica och Manowar m.m..dom sviker aldrig!! 🙂
Quote from Kjell Johansson on 26 June 2006, 14:47Ja, precis! Jag tror nog rock och metal är det som gäller för musik att träna till. Åtminstone för mig. 🙂
Ja, precis! Jag tror nog rock och metal är det som gäller för musik att träna till. Åtminstone för mig. 🙂
Quote from Sven Westergren on 26 June 2006, 15:38..skön musik att ha på promenaden är Shirly Clamps "Favoriter på svenska"
..skön musik att ha på promenaden är Shirly Clamps "Favoriter på svenska"
Quote from Matts Asplund on 23 October 2006, 22:12måste bara få rekomendera den fina gammla 70-tals gruppen från new york....Ramones! kan ju springa hur långt & hårt som helst med dom i öronen, vilka killar....joey ramone är ju byggd som en riktig långdistansare, synd att han var svag för heroin...:-( me
måste bara få rekomendera den fina gammla 70-tals gruppen från new york....Ramones! kan ju springa hur långt & hårt som helst med dom i öronen, vilka killar....joey ramone är ju byggd som en riktig långdistansare, synd att han var svag för heroin...:-( me
Quote from Funbeat user on 8 January 2007, 12:56Gamla låten Summer of 69, vet inte vem som sjunger den men den är riktigt "kraftfull"...(t+)
Gamla låten Summer of 69, vet inte vem som sjunger den men den är riktigt "kraftfull"...(t+)
Quote from Torbjörn Karlsson on 8 January 2007, 13:13Alla härliga remixar från Mastermix gänget!
Sjukt sköna! Leta upp Franki goes to Hollywood Vs Sister sledge i "Relax vs Lost in music" sjukt skön att cykla till iaf!
Oakenfold mixarna är också härliga! Favoriten just nu är INXS "Suicide Blonde", grym!!
Alla härliga remixar från Mastermix gänget!
Sjukt sköna! Leta upp Franki goes to Hollywood Vs Sister sledge i "Relax vs Lost in music" sjukt skön att cykla till iaf!
Oakenfold mixarna är också härliga! Favoriten just nu är INXS "Suicide Blonde", grym!!
Quote from Urban Johansson on 8 January 2007, 13:42Summer of 69: Bryan Adams
Ja, tänk den håller fortfarande!
Summer of 69: Bryan Adams
Ja, tänk den håller fortfarande!
Quote from Funbeat user on 12 January 2007, 14:56E-type kan ju kännas ganska uttjatad men faktum är att hans musik alltid peppar mig 😉
E-type kan ju kännas ganska uttjatad men faktum är att hans musik alltid peppar mig 😉
Quote from Carina Älgmyr on 15 January 2007, 13:53Hej!
Jag tillhör den gruppen som gillar att höra "ny" musik på passen- alltså musik jag inte har hört tidigare. Jag tycker ofta det är samma låtar och spår som spelas på gymmen. Visst är det kul att känna igen en del musik- men jag tycker det är minst li
Hej!
Jag tillhör den gruppen som gillar att höra "ny" musik på passen- alltså musik jag inte har hört tidigare. Jag tycker ofta det är samma låtar och spår som spelas på gymmen. Visst är det kul att känna igen en del musik- men jag tycker det är minst li