Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 21:22Så långe som musiken kan överrösta din egen vilja att läga av medan du tränar, alltså t:ex Lordi, Rammstein, EdGuy...
Så långe som musiken kan överrösta din egen vilja att läga av medan du tränar, alltså t:ex Lordi, Rammstein, EdGuy...
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 15:54Nightwishs nya singen Amaranth är jättebra och fungerar utmärkt att träna till (t+)
Nightwishs nya singen Amaranth är jättebra och fungerar utmärkt att träna till (t+)
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 22:59fat boy slim - best of cdn... den är riktigt bra att träna till...
sen gillar jag träna till psychobilly & elektronisk musik, ju hårdare desto bättre.. typ psytrance, darkpsy osv... 🙂
fat boy slim - best of cdn... den är riktigt bra att träna till...
sen gillar jag träna till psychobilly & elektronisk musik, ju hårdare desto bättre.. typ psytrance, darkpsy osv... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 22:23Några låtar som ger mig den där extra lilla kicken när benen börjar kännas tunga är följande:
Baby Likes to rock it från albumet Absolute New Country 2
Ca plane pour moi, Plastic Bertrand
Deep in the heart of Texas, Dave Edmunds
Hey Ya, Outcast
Wake me up
Några låtar som ger mig den där extra lilla kicken när benen börjar kännas tunga är följande:
Baby Likes to rock it från albumet Absolute New Country 2
Ca plane pour moi, Plastic Bertrand
Deep in the heart of Texas, Dave Edmunds
Hey Ya, Outcast
Wake me up
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 20:52the knife är oslagbara bäst är nog silentshout (är osäker på stavningen)
the knife är oslagbara bäst är nog silentshout (är osäker på stavningen)
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 13:46Om man gillar metal eller rock kan jag tipsa om Soilwork och Bullet For My Valentine :)! Sen funkar ju såklart In Flames, Caliban och Helltrain. Så länge det är metal så blir jag extra inspirerad! (H) Funkar väldigt bra på trappmaskinen eller ute på prome
Om man gillar metal eller rock kan jag tipsa om Soilwork och Bullet For My Valentine :)! Sen funkar ju såklart In Flames, Caliban och Helltrain. Så länge det är metal så blir jag extra inspirerad! (H) Funkar väldigt bra på trappmaskinen eller ute på prome
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 19:47Just nu går "Maylene and the sons of disaster" i lurarna.
Diggas hejvilt på hojjen till och från jobbet. Ser nog ganska fånigt ut när man hojjar fram, trummar på styret och sjunger oerhört falskt men det är det bjuder jag på 🙂
Har nyligen upptäckt"Volbe
Just nu går "Maylene and the sons of disaster" i lurarna.
Diggas hejvilt på hojjen till och från jobbet. Ser nog ganska fånigt ut när man hojjar fram, trummar på styret och sjunger oerhört falskt men det är det bjuder jag på 🙂
Har nyligen upptäckt"Volbe
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 16:44Millencolin ja! Hur kunde jag missa det! Släpper nytt i april! 🙂
Rise Against i typ samma genre är nästan ännu bättre!!
Millencolin ja! Hur kunde jag missa det! Släpper nytt i april! 🙂
Rise Against i typ samma genre är nästan ännu bättre!!
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 11:07Millencolin är riktigt bra grejer, förhoppningsvis lirar de här på hemmaplan snart igen 😀
Måste ju bara nämna Airbourne, de som gillar "bredbent" rock alá AC/DC kommer att gå igång på detta (H)
Millencolin är riktigt bra grejer, förhoppningsvis lirar de här på hemmaplan snart igen 😀
Måste ju bara nämna Airbourne, de som gillar "bredbent" rock alá AC/DC kommer att gå igång på detta (H)
Quote from Jan Lundquist on 15 March 2008, 12:10Millencolin cup i Skatebord gick ju i Örebro förra helgen 😀
Millencolin cup i Skatebord gick ju i Örebro förra helgen 😀