Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 00:29Cascada är väldigt bra eller musik med högt tempo över huvudtaget. Man anstränger sig mer till sådan musik än vad man gör i vanliga fall.
Cascada är väldigt bra eller musik med högt tempo över huvudtaget. Man anstränger sig mer till sådan musik än vad man gör i vanliga fall.
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 00:31Den här är ju galet bra att träna till: http://youtube.com/watch?v=CcXCaXz0GbU
Den här är ju galet bra att träna till: http://youtube.com/watch?v=CcXCaXz0GbU
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 22:03Hittade en gammal goding som inte går av för hackor, kanon att ta till i motvinden hem från jobbet idag 🙂
http://youtube.com/watch?v=fRJNtitCW7Y&feature=related
Man kan ju inte annat än tänka tillbaka på svunna tider (H), och inte att förglömma at
Hittade en gammal goding som inte går av för hackor, kanon att ta till i motvinden hem från jobbet idag 🙂
Man kan ju inte annat än tänka tillbaka på svunna tider (H), och inte att förglömma at
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 11:38Jag tycker bodywork ,bwo , e-type,scooter, dance move your body , madonna,september, tatu,sash är bra musik
Jag tycker bodywork ,bwo , e-type,scooter, dance move your body , madonna,september, tatu,sash är bra musik
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 12:32Bra tips på hårdare, drivande, adrenalinstinn elektronisk musik är av typen Finsk Freeform. (i det närmaste okänd i sverige...)
Passar rikitgt bra när man vill ha det där extra drivet. Mellan 140-170bpm av sköna knorrar, drivande basgångar...
Testa, här
Bra tips på hårdare, drivande, adrenalinstinn elektronisk musik är av typen Finsk Freeform. (i det närmaste okänd i sverige...)
Passar rikitgt bra när man vill ha det där extra drivet. Mellan 140-170bpm av sköna knorrar, drivande basgångar...
Testa, här
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 14:32Kul att se att procentuellt så verkar de flesta som skriver här lyssna på lite punk /Hårdrock..men visst U2 och Nanne Grönwall
+ diverse pop finns med också.Jag startade en ny diskussion som BARA handlar om hårdare musik.
Kom gärna in där och skriv in
Kul att se att procentuellt så verkar de flesta som skriver här lyssna på lite punk /Hårdrock..men visst U2 och Nanne Grönwall
+ diverse pop finns med också.
Jag startade en ny diskussion som BARA handlar om hårdare musik.
Kom gärna in där och skriv in
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 12:01Jag har ett enormt intresse för musik och delvis även löpning. Mitt förslag på musik är lite hårdare men inte för hårt, du hade tröttnat på Survivor och det är förståligt, men inom AOR:en (Adult oriented Rock) fins det oerhört bra träningsmusik.
¤Journey
Jag har ett enormt intresse för musik och delvis även löpning. Mitt förslag på musik är lite hårdare men inte för hårt, du hade tröttnat på Survivor och det är förståligt, men inom AOR:en (Adult oriented Rock) fins det oerhört bra träningsmusik.
¤Journey
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 12:37Höll på att få skivstången över mig en gång när högtalarna basunerade ut Britney Spears - Lucky....
den tog all min kraft och jag kände mig plötsligt fruktansvärt svag och skrattig 🙂 Sen dess har jag egen musik med mig...
Techno/House/Trance eller äld
Höll på att få skivstången över mig en gång när högtalarna basunerade ut Britney Spears - Lucky....
den tog all min kraft och jag kände mig plötsligt fruktansvärt svag och skrattig 🙂 Sen dess har jag egen musik med mig...
Techno/House/Trance eller äld
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 19:33om det är ett hårt/medelhårt joggingpass så brukar jag bland annat lyssna på run to the hills, shout it out loud, beds are burnning och sunday bloodyb sunday. om jag är ute och går så blir det the show must on, 18 and life, over you, walking in memphins,
om det är ett hårt/medelhårt joggingpass så brukar jag bland annat lyssna på run to the hills, shout it out loud, beds are burnning och sunday bloodyb sunday. om jag är ute och går så blir det the show must on, 18 and life, over you, walking in memphins,
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 19:50samlingskivorna är väldigt bra ,tillexempel absolute music, winter, bodywork,lady gaga
samlingskivorna är väldigt bra ,tillexempel absolute music, winter, bodywork,lady gaga