Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 11:20I vårat spår är det för smalt för att kunna ploga på de flesta ställen. Vad ska man ploga med föresten? Skotern? Undrar om man kan göra det.
I vårat spår är det för smalt för att kunna ploga på de flesta ställen. Vad ska man ploga med föresten? Skotern? Undrar om man kan göra det.
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2011, 11:22Jamen "platta till", "köra upp", "preparera" - göra en stig för gående...
Det var själva idén jag ville framföra, jag har inte hunnit med instruktionsvideon än!
Jamen "platta till", "köra upp", "preparera" - göra en stig för gående...
Det var själva idén jag ville framföra, jag har inte hunnit med instruktionsvideon än!
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 12:04🙂
En bra idé tycker jag. Det kanske helt enkelt räcker med att några ibörjan av vintern promenerar upp en "stig" i snön så går alla där sen.
🙂
En bra idé tycker jag. Det kanske helt enkelt räcker med att några ibörjan av vintern promenerar upp en "stig" i snön så går alla där sen.
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 19:06tack, för svaren. Det får nog bli asfaltmilen till VU i år. vill vara säker på att jag kan genomföra milen varje månad.
tack, för svaren. Det får nog bli asfaltmilen till VU i år. vill vara säker på att jag kan genomföra milen varje månad.
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 19:53Det brukade finnas ett utrymme att gå på bredvid spåret. Det hjälper inte när folk envisas med att gå en i spåreit och en bredvid. Eller ta med sig två tre kompisar och två hundar - troligen amstaffar/pitbulls som man tränar lite match med ... i spåret.
Det brukade finnas ett utrymme att gå på bredvid spåret. Det hjälper inte när folk envisas med att gå en i spåreit och en bredvid. Eller ta med sig två tre kompisar och två hundar - troligen amstaffar/pitbulls som man tränar lite match med ... i spåret.
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 22:49Milspåret är jättetrevligt att springa men inte förrän den ev. snön är borta.
Här är min VU http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=1111387 😀
Hoppas du hittar en bra runda.
Jag tycker de är fantastiskt bra på att ploga snabbt i ytterområdena i No
Milspåret är jättetrevligt att springa men inte förrän den ev. snön är borta.
Här är min VU http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=1111387 😀
Hoppas du hittar en bra runda.
Jag tycker de är fantastiskt bra på att ploga snabbt i ytterområdena i No
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 05:50Det beror säkert på att det är så lite bönder i stan. 😉
Både i Skärblacka och Kimstad är de fantastiskt duktiga med plogandet. Och här finns det gott om bönder som vill köra sina maskiner på vintern.
Det beror säkert på att det är så lite bönder i stan. 😉
Både i Skärblacka och Kimstad är de fantastiskt duktiga med plogandet. Och här finns det gott om bönder som vill köra sina maskiner på vintern.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 08:38Nja, ett skäl var att en äldre man i grannskapet sålde sin spårskoter, i tron att den skulle fortsätta användas, men både kommunen, skidklubben och orienterarna tycker tydligen inte det är värt det längre.
(Det är ngt intressant med det där att bara måst
Nja, ett skäl var att en äldre man i grannskapet sålde sin spårskoter, i tron att den skulle fortsätta användas, men både kommunen, skidklubben och orienterarna tycker tydligen inte det är värt det längre.
(Det är ngt intressant med det där att bara måst