Quote from Guest on 30 April 2009, 12:31.. själv blir det kvatumjoggen för min del, 3,4km. Finns även 10km. Blir comeback efter skador i 6-7år, så det blir spännande och nervöst.
Någon mer som ska dit och springa? Eller laddar alla för varvet nu 🙂
.. själv blir det kvatumjoggen för min del, 3,4km. Finns även 10km. Blir comeback efter skador i 6-7år, så det blir spännande och nervöst.
Någon mer som ska dit och springa? Eller laddar alla för varvet nu 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 12:41Lycka Till!!
Lycka Till!!
Quote from Jonas Täng on 30 April 2009, 12:49Eftersom du inte talar om var loppet går så antar jag att det är någonstans i nollåttaområdet... Lycka till på tävlingen i vilket fall som helst!
Själv ska jag springa orientering, dvs. tävla på tema med variation. Tävling varje helg det är ju det roli
Eftersom du inte talar om var loppet går så antar jag att det är någonstans i nollåttaområdet... Lycka till på tävlingen i vilket fall som helst!
Själv ska jag springa orientering, dvs. tävla på tema med variation. Tävling varje helg det är ju det roli
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 13:06japp det är 08:a.. ute i huddinge denna gång..
Orientering är ju kul det oxå.. har testat några ggr, sjukt jobbigt!
japp det är 08:a.. ute i huddinge denna gång..
Orientering är ju kul det oxå.. har testat några ggr, sjukt jobbigt!
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 14:39japp, jag ska försöka vinna micke backlöparens pris - en gainomax. Och tävlingen är Långpassdödens spurtpris. 🙂
japp, jag ska försöka vinna micke backlöparens pris - en gainomax. Och tävlingen är Långpassdödens spurtpris. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 14:53Gävle halv-marathon på söndag. Jag ska öppna för fort som vanligt.! Varför bryta en fin tradition;)
Gävle halv-marathon på söndag. Jag ska öppna för fort som vanligt.! Varför bryta en fin tradition;)
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 15:03Alltid kul och öppna för fort... det ska ju kännas att man sprungit när man kommer i mål 🙂
Alltid kul och öppna för fort... det ska ju kännas att man sprungit när man kommer i mål 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 17:46På lördag är det sydkustloppet i Trelleborg. Sveriges sydligaste halvmara. Går ut med 100% och sen bara ökar..... (H)
På lördag är det sydkustloppet i Trelleborg. Sveriges sydligaste halvmara. Går ut med 100% och sen bara ökar..... (H)
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 18:13Ska delta i Ältasjön Runt i en annan del av Sthlm södra förorter. Trevligt litet evenemang där vädret betyder mer än vilken sluttid det blir efter 13,3 km löpning.
(H)
Ska delta i Ältasjön Runt i en annan del av Sthlm södra förorter. Trevligt litet evenemang där vädret betyder mer än vilken sluttid det blir efter 13,3 km löpning.
(H)
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 19:09Jag ska tävla mot mej själv 🙂
30k blandat asfalt och terräng och ingen stress.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=436061
Jag ska tävla mot mej själv 🙂
30k blandat asfalt och terräng och ingen stress.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=436061