Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tufft lopp Peter..! Kämpa på så tror jag att du har en jättechans att vinna..Tja låt oss säga sämst tvåa;)

Vinnare av Långpassdöden #3 är alla som står ombytta och klara på Saga Motion kl 10 på söndag (t+) (V)

Edit: Saga, föfan...

Saga Peter, inte Svea. 😀

Och jaaa Peter, vi är alla som ställer upp där vinnare! 🙂

Bra och korrekt rättelse ifrån den nuvarande samt äfvenledes alltid förekommande löparvärden. Tänk er bara om 20 pers ombytta stått utanför Motionshallen Svea i Täby Kyrkby och väntat på resten plus ledarinnan...?! Tråkigt är väl bara mellannamnet....Ehhh

Tänkte inte vara med på kvantum jogget laddar för kast tävlingen som jag har på Söndag ute i Sätra IP (H)
Har alla fyra grenar som man har på denna tävlingen alltså Kula, Diskus, Spjut och Slägga...

Om jag inte sklulle ha denna tävlingen så skulle jag h

En till som ska kämpa sig runt Ältasjön här. Blir perfekt som en sista ordentlig urladdning innan Göteborgsvarvet. (t+)

Jag sprang Danderydsloppet (5km) idag i strålande solsken. Det var min årsdebut efter en trälig skadevinter (hälsporre har gjort att jag inte kunnat springa sen i början av december o fram till för ett par veckor sen). Det var ett trevligt lopp o känslan

Jepp. Jag är med i Huddinge AIS så det är klart jag lubbar Kvantumjoggen.
Värmer upp med två dagars orientering i Södertälje/Järna.

Hela ultradistanslandslaget tävlar i Bergamo i Italigen NU, och ytterligare ca 20 timmar framåt. VM, alltså. Där snackar vi tävling
(läs mer på http://www.ultradistans.se)

Jag tycker nog att Kvantumjoggen på 5 km kan vara lika tufft....kör hårt gänget.;)