Quote from Håkan Öhling on 17 September 2007, 22:07Hade du ätit ordentligt innan? Jag har ramlat ihop på pass och gissat på blodsockerfall. Då har jag iofs mer varit kallsvettig än haft ont...
Hade du ätit ordentligt innan? Jag har ramlat ihop på pass och gissat på blodsockerfall. Då har jag iofs mer varit kallsvettig än haft ont...
Quote from Catharina Brattlin on 17 September 2007, 22:26Jag tror det är en tillfällig formsvacka...man kan inte alltid ligga på topp...;).
Skämt åsido, dålig sömn, mycket på jobb och i hemmet, lite för lite mat/vätska under dagen, ja allt sådant spelar in hur man lyckas på träning/tävling. Liknande situatione
Jag tror det är en tillfällig formsvacka...man kan inte alltid ligga på topp...;).
Skämt åsido, dålig sömn, mycket på jobb och i hemmet, lite för lite mat/vätska under dagen, ja allt sådant spelar in hur man lyckas på träning/tävling. Liknande situatione
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 09:07Var ska jag börja med alla svar. Intressanta svar, Tack !
Jag hade ätit bra, sovit, ja, allt de där som kan orsaka att man inte orkar, har varit med om de och de var inte alls samma trötta känsla. I detta fall fick jag så himla värk i kroppen. Mest ben
Var ska jag börja med alla svar. Intressanta svar, Tack !
Jag hade ätit bra, sovit, ja, allt de där som kan orsaka att man inte orkar, har varit med om de och de var inte alls samma trötta känsla. I detta fall fick jag så himla värk i kroppen. Mest ben
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 09:49massage hos någon som kan revolving och få dna andningsmuskler behandlade kanske.
du kommer inte bli sämre i alla fall
massage hos någon som kan revolving och få dna andningsmuskler behandlade kanske.
du kommer inte bli sämre i alla fall
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 09:53Andningsmuskler? vad menar du??
Andningsmuskler? vad menar du??
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 09:57diafragman, musklerna mellan revbenen, några ömma rackare som heter scallenii och sitter på sidan av halsen är alla inandningsmuskler.
de brukar vara ruskigt spända och ömma på asmatiker, min mamma blandannat.
speciellt om man tagit det lungt ett tag och
diafragman, musklerna mellan revbenen, några ömma rackare som heter scallenii och sitter på sidan av halsen är alla inandningsmuskler.
de brukar vara ruskigt spända och ömma på asmatiker, min mamma blandannat.
speciellt om man tagit det lungt ett tag och
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 11:04hmm...helt klart alltid spänd på sidan av halsen, har alltid varit de...trodde de skulle vara så efter alla år. Men har man inga besvär så finns de ju inga behov att göra något åt de heller, eller...
hmm...helt klart alltid spänd på sidan av halsen, har alltid varit de...trodde de skulle vara så efter alla år. Men har man inga besvär så finns de ju inga behov att göra något åt de heller, eller...
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 11:08du verkade ha besvär här om dagen
du verkade ha besvär här om dagen
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 11:10hmmm....där kom du åt mig;) .... ska sanningen fram är jag inte överförtjust i massage. Ja, jag vet de låter konstigt.
hmmm....där kom du åt mig;) .... ska sanningen fram är jag inte överförtjust i massage. Ja, jag vet de låter konstigt.
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 11:18inte ett dugg. själv skulle jag aldrig gå på massage, typ helkropp eller ryggmassage.
fick nog av det när jag pluggade.
massage varje dag i 6 månader kanske låter som en drömm, men tro mig, det är det inte.
endast en kraftansträngning hindrade en från at
inte ett dugg. själv skulle jag aldrig gå på massage, typ helkropp eller ryggmassage.
fick nog av det när jag pluggade.
massage varje dag i 6 månader kanske låter som en drömm, men tro mig, det är det inte.
endast en kraftansträngning hindrade en från at