Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNågra justeringar
You need to log in to create posts and topics.

Nu finns följande justeringar/förbättringar på plats:

* Om man redigerar ett passerat pass som man aldrig genomförde så tappar FunBeat inte flaggan för att passet inte var genomfört.

* Jag upptäckte att det var lätt att glömma bort att välja utrustning

Låter bra 🙂 Det händer mycket på funbeat just nu, kul!

Ja, det är bra att det händer saker. Det blir en levande sida då.

Och jag som nästan konverterat till olästa inlägg. Nu blir det att fundera vilken som är bäst. Det bästa med "Pågående diskussioner" är ju att man har koll om det skulle dyka upp något intressant i någon grupp man inte är med i.

Kanonbra med utrustningsvalet, har själv missat det några gånger.

Jättebra att man nu kan redigera ett pass som ej blivit genomfört utan att det ser ut som man genomfört det. (t+)

Jättebra det där med utrustningen för oss som är lite disträa.

Olle, jag tänkte lite på det där. Om man har några olika komponenter i utrustningen som man har med sig ofta så blir det ett väldigt klickande och omritande av sidan för att få med all utrus

Fett med schysst att du håller igång med verktygslådan. Skönt att du bryr dig för det gör jag.

mvh d

Oj!

Tänk om det gick så här snabbt och smidigt med annat, som man dessutom betalar för. Olle, du skulle inte kunna överväga att ge dig in i kollektivtrafiksbranschen?

Det är så skönt med denna siten att det blir vettiga uppgraderinga. En annan site som jag ibland håller till på har precis lagt om hela layoten och hela organistationen, dessutom tagit i från en ens vänner utan att ens fått lagt till ngn förbättring av fu