Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 13:13super att utrustningsvalet öppnas direkt, har själv också glömt bort att fylla i det och blivit irriterad över att behöva gå tillbaka och komplettera passen i efterhand. (t+)
super att utrustningsvalet öppnas direkt, har själv också glömt bort att fylla i det och blivit irriterad över att behöva gå tillbaka och komplettera passen i efterhand. (t+)
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 14:08Det går att kopiera pass och då följer utrustningen med, tack och lov.
Det går att kopiera pass och då följer utrustningen med, tack och lov.
Quote from j sollerman on 19 November 2008, 19:03(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 20:14(H:)
(H:)
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 11:28Fast fixen gjorde en sak: Den tog bort "Olästa: X diskussioner" och ersatte det med "Olästa: X diskussionsinlägg"
Fast fixen gjorde en sak: Den tog bort "Olästa: X diskussioner" och ersatte det med "Olästa: X diskussionsinlägg"
Quote from mårten jansson on 20 November 2008, 16:20det händer inte mig... men det har hänt mig vid en annan uppdatering. bara att gå in och ändra. om du öppnar listan med olästa diskussioner finns den överst..
det händer inte mig... men det har hänt mig vid en annan uppdatering. bara att gå in och ändra. om du öppnar listan med olästa diskussioner finns den överst..
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 16:23Hittar inga sådana inställningar längre, de är puts väck.
Hittar inga sådana inställningar längre, de är puts väck.
Quote from Magnus Gelang on 20 November 2008, 16:28Lady G: Menar du uppe i den blå raden? Där står det "Olästa: 27 inlägg (och sen en böjd pil)" på min sida, inget har ändrats där vad jag reagerat på iallafall. Men du kanske menar nån annanstans?
Lady G: Menar du uppe i den blå raden? Där står det "Olästa: 27 inlägg (och sen en böjd pil)" på min sida, inget har ändrats där vad jag reagerat på iallafall. Men du kanske menar nån annanstans?
Quote from mårten jansson on 20 November 2008, 16:29längst ner var det visst!
längst ner var det visst!
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 17:06Bullen: Det är där uppe jag menar. Tidigare stod det Hur många olästa diskussioner jag hade där, precis under namnet längst uppe, men nu står det antal inlägg jag inte läst och jag hittar inget ställe där man kan ställa om det.
Denize: Ah, NU såg jag det
Bullen: Det är där uppe jag menar. Tidigare stod det Hur många olästa diskussioner jag hade där, precis under namnet längst uppe, men nu står det antal inlägg jag inte läst och jag hittar inget ställe där man kan ställa om det.
Denize: Ah, NU såg jag det