Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 17:07Länken för att ändra denna siffra ligger numera längst ner på sidan för olästa diskussioner. Själv föredrar jag antal olästa diskussioner och inte antal olästa inlägg.
Länken för att ändra denna siffra ligger numera längst ner på sidan för olästa diskussioner. Själv föredrar jag antal olästa diskussioner och inte antal olästa inlägg.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 17:10Högst upp står det något i stil med "Olästa: >129 inlägg" Klicka på antalet och gå längst ner på sidan, där finns det ett val mellan olästa diskussioner och olästa inlägg.
Edit: Ja, Olle beskriver det rätt bra, måste bli snabbare på tangenttryckningar...
Högst upp står det något i stil med "Olästa: >129 inlägg" Klicka på antalet och gå längst ner på sidan, där finns det ett val mellan olästa diskussioner och olästa inlägg.
Edit: Ja, Olle beskriver det rätt bra, måste bli snabbare på tangenttryckningar...
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 18:51En annan sak: skulle idag testa den där nya funktionen med att koppla sin utrustning - men det verkar ju bara funka om man skapar nytt pass - vi som har passen redan inplanerade, vilket för mig är de allra flesta, har ingen glädje av denna nya fiffighet -
En annan sak: skulle idag testa den där nya funktionen med att koppla sin utrustning - men det verkar ju bara funka om man skapar nytt pass - vi som har passen redan inplanerade, vilket för mig är de allra flesta, har ingen glädje av denna nya fiffighet -
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 19:32Om du byter från "Visa" till "Redigera" träning så går det bra
Om du byter från "Visa" till "Redigera" träning så går det bra
Quote from Magnus Gelang on 20 November 2008, 23:17Lady G: Haha jag hade inte ens en aning om att man kunde ändra det 😀
Lady G: Haha jag hade inte ens en aning om att man kunde ändra det 😀
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 00:16Det är inte så lätt att veta, länken är ju så otydlig att man nästan måste veta att den finns för att upptäcka den. 🙂
Det är inte så lätt att veta, länken är ju så otydlig att man nästan måste veta att den finns för att upptäcka den. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 00:19Jag vet inte om Peters kommentar var till mig, men om den var det så förstår jag den inte riktigt. Om man har ett planerat träningspass i vänstermarginalen som pockar på uppmärksamhet och klickar på det så hamnar man direkt i redigeringsläge, inte i visal
Jag vet inte om Peters kommentar var till mig, men om den var det så förstår jag den inte riktigt. Om man har ett planerat träningspass i vänstermarginalen som pockar på uppmärksamhet och klickar på det så hamnar man direkt i redigeringsläge, inte i visal
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 00:25Planerat pass? Jag måste i alla fall klicka Redigera i överkant sen.
Planerat pass? Jag måste i alla fall klicka Redigera i överkant sen.