Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hejsan alla glada löpare. Jag undrar om jag får be om era tips och synpunkter?

Jag har nyligen kommit hem från en löparresa från Kroatien och det har varit helt fantastiskt. Det gick så himla bra så vi är nu sugna på att göra en resa igen till nästa år s

Hej!
Jag är en nybörjarlöpare, siktar på att nå 10 km i höst. Nästa höst kanske jag springer ännu längre! Jag är oerhört sugen på att besöka Kroatien, så det blir väl två flugor i en smäll om jag lyckas hänga på!
Personligen tycker jag september låter f

Hade jag åkt på en sådan resa skulle jag nog vilja åka i maj. Det vore en trevlig och motiverande start på säsongen. Jag åker ofta på "vanliga" resor till varmare länder på våren för att kickstarta sommarkänslan. Det verkar också vara svalast i maj vilket

Jag tycker att februari är den bästa tiden.

Snöfritt och hyfsat varmt för att orka sista biten in till våren.

Jag har aldrig förstått vitsen med att åka utomlands under vår/sommarmånaderna. Är det inte bättre att åka någon gång mellan oktober-februari när det verkligen behövs lite sol och värme på huden =)

Jag hade åkt i feburari, som en skön uppladdningen inför

Jag håller med David. Det måste vara bättre att byta ut en kall/regnig/snöig vecka under vinterhalvåret mot något bättre.

Är inte bästa tiden att åka på en resa när man är tränad för att springa lite? Sedan kan tiden på året spela mindre roll. Jag kan njuta av att springa på vintern, och jag gör det ofta. Det är skönt att komma in igen när snön piskat en i ansiktet.

Varje v

Röstar för april.

Personligen håller jag med i tanken att det är skönare att åka utomlands på vintern, bort från mörkret och kylan till lite sol och värme, MEN man blir oftast tvungen att åka så mycket längre bort för att få värme, inte värt att åka om det ändå är kring 10

Tack för alla bra kommentarer!

Dock tror jag inte att det är så många som vill resa just till Kroatien under vintern. Då måste man som Per skriver åka längre bort för värme och behagligt klimat. Men då blir priset ett helt annat liksom restiden.

Under

12