Quote from David Lagerberg on 19 July 2012, 11:21Jag hade aldrig åkt till Kroatien för att träna under turistsäsong, både pga värmen (sommarvärme är ju ett problem bara i Sverige och på en träningssemester vill jag inte behöva leta svalka hela dan för att orka träna på natten) och pga turisterna.
Slute
Jag hade aldrig åkt till Kroatien för att träna under turistsäsong, både pga värmen (sommarvärme är ju ett problem bara i Sverige och på en träningssemester vill jag inte behöva leta svalka hela dan för att orka träna på natten) och pga turisterna.
Slute
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 11:30I Maj är det ju knökat med tävlingar i Sverige och många av oss har nog någon av dem som mål med träningen. Vi faller bort som målgrupp om ni arrangerar resan i Maj. Går det inte att få hyfsat varmt väder i Kroatien i April? För egen del reser jag gärna i
I Maj är det ju knökat med tävlingar i Sverige och många av oss har nog någon av dem som mål med träningen. Vi faller bort som målgrupp om ni arrangerar resan i Maj. Går det inte att få hyfsat varmt väder i Kroatien i April? För egen del reser jag gärna i
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 12:23Gran canaria är ju inte köttsligt bor y och det är varmt även när vi har vinter 🙂 dit hade jag nog åkt.
Gran canaria är ju inte köttsligt bor y och det är varmt även när vi har vinter 🙂 dit hade jag nog åkt.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 18:00Ska jag resa utan familjen så helst i samband med storhelg så jag slipper "slösa" semesterdagar. Helst inte för varmt -över 25 grader.
🙂
Ska jag resa utan familjen så helst i samband med storhelg så jag slipper "slösa" semesterdagar. Helst inte för varmt -över 25 grader.
🙂