Quote from Guest on 25 August 2007, 17:30Nu börjar jag komma upp lite i tiderna på mina löppass! 🙂
Allt går enligt planera och springer nu 1 gång/vecka ett pass som fn är på 90 min och ökas 10% varje vecka. (springer fler gånger också fast kortare distanser).*Min fråga är då att när ska man
Nu börjar jag komma upp lite i tiderna på mina löppass! 🙂
Allt går enligt planera och springer nu 1 gång/vecka ett pass som fn är på 90 min och ökas 10% varje vecka. (springer fler gånger också fast kortare distanser).
*Min fråga är då att när ska man
Quote from Galderma Fritidsförening on 25 August 2007, 17:40har tyvärr inga svar men jag hoppas att nån annan har det för jag har funderat på ungefär samma saker ang. mat/snacks på långpass. har inte kört så många långpass än men det kommer, det kommer 😉 Jag skyndar långsamt så mitt knä inte ska bli någe sämre än
har tyvärr inga svar men jag hoppas att nån annan har det för jag har funderat på ungefär samma saker ang. mat/snacks på långpass. har inte kört så många långpass än men det kommer, det kommer 😉 Jag skyndar långsamt så mitt knä inte ska bli någe sämre än
Quote from Funbeat user on 25 August 2007, 17:44Jag förstår dej! Jag har vart en typisk periodare innan och alltid när jag kommit igång har jag tyckt det vart så kul att jag sprungit alldeles för mycket och därav tröttnat och blivit sliten i kroppen efter ett par månader!
Men nu satsar jag långsiktigt
Jag förstår dej! Jag har vart en typisk periodare innan och alltid när jag kommit igång har jag tyckt det vart så kul att jag sprungit alldeles för mycket och därav tröttnat och blivit sliten i kroppen efter ett par månader!
Men nu satsar jag långsiktigt
Quote from Galderma Fritidsförening on 25 August 2007, 18:41japp, det är svårt det där med hur mycket man kan/bör träna. fast det konstiga var att mitt knäproblem började när jag simmade en gång i veckan och sen känner jag av det även i löpning, styrketräning och när jag cyklar. Inlines går dock bra, synd att det
japp, det är svårt det där med hur mycket man kan/bör träna. fast det konstiga var att mitt knäproblem började när jag simmade en gång i veckan och sen känner jag av det även i löpning, styrketräning och när jag cyklar. Inlines går dock bra, synd att det
Quote from Funbeat user on 25 August 2007, 18:42Har du någon sportdryck med dig? Det är annars det första jag skulle prova.
Jag brukar bara ha med mig något ätbart på pass över två timmar då det finns risk för att det ska börja kännas tomt i magen. Min favorit är kexchoklad som ger snabb energi, är go
Har du någon sportdryck med dig? Det är annars det första jag skulle prova.
Jag brukar bara ha med mig något ätbart på pass över två timmar då det finns risk för att det ska börja kännas tomt i magen. Min favorit är kexchoklad som ger snabb energi, är go
Quote from Funbeat user on 25 August 2007, 20:07Googla på enerigkaka och gör själv - jättegoda och mycket billigare!
Googla på enerigkaka och gör själv - jättegoda och mycket billigare!
Quote from Camilla Höög on 25 August 2007, 22:39Det är bra att träna kroppen till att äta under träningspasset så jag försöker alltid ta med mig något ut även om passet bara är 1 timme.
2 liter vatten, Snickers, liquid eller gel, bananer. Jag ser själva kånkandet på prylarna som en del av träningen.
Ja
Det är bra att träna kroppen till att äta under träningspasset så jag försöker alltid ta med mig något ut även om passet bara är 1 timme.
2 liter vatten, Snickers, liquid eller gel, bananer. Jag ser själva kånkandet på prylarna som en del av träningen.
Ja
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 11:53Tack för alla bra svar! Dags att införskaffa STORA fickor! 😀
Vilken sportdryck är bra? Duger tex redbull eller är det nåt helt annat?
Tack för alla bra svar! Dags att införskaffa STORA fickor! 😀
Vilken sportdryck är bra? Duger tex redbull eller är det nåt helt annat?
Quote from Urban Nilsson on 27 August 2007, 11:57Runekakan:
http://www.utsidan.se/cldoc/454.htm
Runekakan:
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 12:04http://www.loparlarsson.se/content/view/34/57/
Sorry Daniel, men jag måste ge en länk som känns mer ursprunglig...(H)
http://www.loparlarsson.se/content/view/34/57/
Sorry Daniel, men jag måste ge en länk som känns mer ursprunglig...(H)