Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 16:36Jag tror också att du kommer att hitta riktigt bra grejjer för 20-25 och Pinarello gör ju riktigt fina grejjer och en Dogma skulle jag kunna tänka mig 🙂
kolla här http://www.fabin.dk/ danskarna har bra priser..
Sen vad man vill ha för komponenter är j
Jag tror också att du kommer att hitta riktigt bra grejjer för 20-25 och Pinarello gör ju riktigt fina grejjer och en Dogma skulle jag kunna tänka mig 🙂
kolla här http://www.fabin.dk/ danskarna har bra priser..
Sen vad man vill ha för komponenter är j
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 20:22Jagköpte en ny Scott Addict R3 2009 i våras med ultegra 2010 komponenter för 21,5 tkr. Monterade på Dura Ace hjul och en annan sadel. JAg är mycket nöjd med den hojjen. Styv lätt och kul!
Det är fö en ruskigt snygg cykel du har, och du gör nog rätt i att
Jagköpte en ny Scott Addict R3 2009 i våras med ultegra 2010 komponenter för 21,5 tkr. Monterade på Dura Ace hjul och en annan sadel. JAg är mycket nöjd med den hojjen. Styv lätt och kul!
Det är fö en ruskigt snygg cykel du har, och du gör nog rätt i att
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 11:07Look 695:an väcker ett otroligt ha-begär!
Jag som brukar vara CykelCity trogen dock, och de säljer väl tyvärr inte den... :-/
Look 695:an väcker ett otroligt ha-begär!
Jag som brukar vara CykelCity trogen dock, och de säljer väl tyvärr inte den... :-/
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 11:28De tar säkert in en på beställning.
De tar säkert in en på beställning.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 13:44Ja, det är möjligt. Finns verkligen inget att klaga på förutom priset; frågan är väl om det är motiverat?
Ja, det är möjligt. Finns verkligen inget att klaga på förutom priset; frågan är väl om det är motiverat?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:14Vi vill väl att det hårt arbetande proletariatet på LOOKfabriken ska få sålt ramarna?
Vi vill väl att det hårt arbetande proletariatet på LOOKfabriken ska få sålt ramarna?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 19:51De vill inte sälja bara att man skall titta...LOOK
De vill inte sälja bara att man skall titta...LOOK
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 20:50Tack för länken!
Lite OT, men 695 är sjukt välkonstruerad av vad man kan se och läsa, annat hade iofs varit förvånande. Jag tycker nog att priset verkar högst rimligt med tanke på att vad som ingår i paketet.
Tack för länken!
Lite OT, men 695 är sjukt välkonstruerad av vad man kan se och läsa, annat hade iofs varit förvånande. Jag tycker nog att priset verkar högst rimligt med tanke på att vad som ingår i paketet.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:47Fick rekomendationer på denna cykel, väldigt långt bort från italienskt, den ska formligen gå framåt utan att man enns trampar 😉
Har bra kontakt och hade hamnat på ett pris på 24 000, hade varit lockande, fanns tyvär ej att tillgå i str.52http://www.fe
Fick rekomendationer på denna cykel, väldigt långt bort från italienskt, den ska formligen gå framåt utan att man enns trampar 😉
Har bra kontakt och hade hamnat på ett pris på 24 000, hade varit lockande, fanns tyvär ej att tillgå i str.52
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:53Korrigering. stl. 51 fanns inte hemma, geometrin är helt förskjuten, spana in var vevlagret sitter!
Har ev planer på att bygga något på en Argon 18 ram, värsta är att priset gärna drar iväg om man bygger själv 🙁
Korrigering. stl. 51 fanns inte hemma, geometrin är helt förskjuten, spana in var vevlagret sitter!
Har ev planer på att bygga något på en Argon 18 ram, värsta är att priset gärna drar iväg om man bygger själv 🙁